לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

אואווו איך שגלגל מסתובב לו סתובב סתובב לו



הפוסט הזה מיועד במיוחד לאנשי התקשורת, הפוליטיקאים ולכל פרשני הלחימה.

עכשיו כשיש "רגיעה" אני יכולה להגיד לכם כמה דברים שדיי הציקו לי במהלך הסבב האחרון.

דבר ראשון – לעולם , אבל לעולם אל תשתמשו יותר במילה "סבב"!!, לא סבב לחימה ולא סבב גראדים .

כל פעם שאיזה איש תקשורת השתמש במילה סבב , דמיינתי את כל הדרום כקרוסלה ענקית , חלודה וחורקת. חלודה מחוסר בטחון כלכלי ובטחוני אבל עדיין מצליחה איכשהו להסתובב , כי בציר שמסובב אותה נשארו שרידי שמן אופטימיות , אבל גם זה בסכנת התייבשות.

הקרוסלה המוזנחת הזו נמצאת בתוך לונה פארק שנקרא לו – ישראל.

אבל כמו בכל לונה פארק , תמיד יש מתקן שהוא שלא הכי מפואר , שאף אחד לא ממש רוצה לעלות עליו , שאם כבר עולים עליו – זה רק בשביל סיבוב קצר , סיבוב הזדהות.

אני מבינה אותם.

אף אחד לא רוצה לגור בקרוסלה

גם אני לא .

גם אני הייתי רוצה קרקע יציבה , דיי מעייפים אותי כל הסבבים האלה ודיי מתסכלת אותי המחשבה שהסבבים האלה לא יסתיימו בקרוב .

עצוב לדעת שהקרוסלה הזו עוד תדע אבדות , תיצבע באדום ולא באדום של כלניות.

דיי מספיק... תעצרו את הקרוסלה , תעצרו את הסבב הבא.

 

דבר שני - מלקוש הגראדים שמטפטף עלינו , הוא כמו גשם חומצתי בשבילנו , אז תתייחסו לזה ברצינות ולא כאל "זנבות " של הסבב הנוכחי. אני לא רוצה להיות זנב לקאסמים וגם לא לאבד את הראש מהגראדים.

 

דבר שלישי – תודה . תודה גדולה ואמיתית.

אני יודעת שאתם איתנו , מנסים לתקן או לפחות להבין את המנגנון שמסובב את הקרוסלה הזו, לפעמים אתם מביאים טכנאים (אנשי צבא)ומהנדסים (פוליטיקאים) שינסו לפתור את התקלה , שימצאו את הכפתור שרשום עליו stop .

 

אז תעצרו כבר את הקרוסלה הזו

אנחנו רוצים לרדת

 

 

 

נכתב על ידי , 15/3/2012 06:03   בקטגוריות קאסמים עליך שמשון  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)