לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

10, 9 ,8 .... שנה טובה!


 

רגע לפני שהשנה החדשה תיכנס ואני אמצא את עצמי מתנשקת עם השפתיים והלשון עם תפוח בדבש ואעטוף את עצמי בגלימת אופטימיות ואמונה מלאה שהשנה החדשה תהיה השנה שלי ,שבה אני אלבלב ואפרח ואצמח ואגדל ואתרומם ואכה שורשים ו.. ( איזה קטע – אני קוראת את זה בקצב קדיש- יותר מידי בית עלמין היה לי השנה , מי ייתן ופחות יתנו את נשמתם לבורא בשנה החדשה) ... יאוו כמה עבודה, לא רוצה להכות שום שורשים , אני מעדיפה ללטף את השורשים שכבר קיימים , ואם כבר ללטף שורשים אז עדיף לעשות זאת עם כפפות לטקס וחמצן 6% וצבע שחור לשיער. מה זה כל הלבן שמבצבץ לי על הקרקפת ?

לכבוד השנה החדשה אני אצבע את הלבן בשחור

יופי רמה,עוד לא התחילה השנה וכבר את צובעת אותה בשחור?!

השנה הזו חלפה לי במהירות , אני כמעט בטוחה שכתבתי את אותו משפט בדיוק גם בשנה שעברה וגם בשנה שקדמה לה.

אני בטוחה שכתבתי את זה לפחות 8 פעמים! – זה המקום לתקיעת שופר או לפחות לקולולו ( הוורד מסמן לי שקולולו זו שגיאה?! הוורד לא יודע מה זה קולולו? הוא מציע לי את המילה "לקפלולו" – מה זה לקפלולו בכלל?! אני אשאר עם הקולולו שלי ובהזדמנות הראשונה שתהיה לי אני אחליף לוורד מזרחי  ) .. ולזריקת תפוחים ותמרים ולאיחולי מזל טוב לבלוג שחוגג החודש 8 שנים.

למרות שאני כמעט ולא כותבת ופחות מגיבה , תמיד תהיה לי פינה חומה ואוהבת למקום הזה שנקרא ישרא ולאנשים הכל כך מדהימים שהכרתי כאן, שאת רובם הגדול לא פגשתי מעולם , אבל זה בכלל לא משנה.

אני נזכרת בבלבול שהיה לי בתחילת דרכי כאן – לא הבנתי איך אני יכולה לאהוב ולהחשיב כחבר מישהו שלעולם לא פגשתי, שלא לחצתי לו יד, שלא חיבקתי ?

מילים יכולות להספיק? מילים יכולות לחבק? – ועוד איך!

8 שנים אני מתחבקת איתכם במילים

ואני יודעת שאני אמשיך להתחבק איתכם גם עוד שנים רבות .

אז מי ייתן שיהיו לי מילים כרימון.

אבל אומרים שרימון עושה עצירות

אז כדאי או לא כדאי שיהיו לי מילים כרימון?

 

חג שמח ושנה טובה חברים יקרים

להתראות בשנה הבאה - עוד תראו כמה טוב יהיה בשנה הבאה!

 


 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 3/9/2013 18:25  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה ישראבלוג
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)