לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

איפה אני איפה אני ? - קוקו!!


 

 

איפה אני, איפה אני ,איפה אני ?....

 


 

הינה אני!!


 

כמעט כל הורה כיסה את פניו בכפות ידיו ושאל את בנו בקול מלא דאגה " איפה אני, איפה אני ?"

רגע לפני שהפעוט המתוק והלא כל כך חכם מרגיש חרדת נטישה ופוצח בבכי קורע לב,

ההורה מסיר את ידיו ובקול צוהל מכריז : קוקו!! הינה אני!!

התינוק מתגלגל מצחוק

ההורה צוחק

משחק מטופש שההורים שלי בטח שיחקו איתי ( אני מכירה את ההורים שלי , הם בטח שידרגו את המשחק ושמו סדין עם שני חורים על הראש , ובקוקו הם לא הורידו את הסדין – פלא שעשתי פיפי במיטה עד כיתה א' ? נו טוב.. כיתה ב') ואני שיחקתי עם הבנים שלי ובטח את אותו משחק אני אשחק עם הנכדים שלי.

 

אז "קוקו" לכם, חזרתי לי !

כל כך הרבה זמן לא הייתי כאן שחששתי שלא אזכור איך לחבר משפט , אבל כשהתיישבתי מול המסך נזכרתי כמה אני אוהבת את המילה הכתובה ואיך אני מצליחה להצחיק את עצמי.

אף אחד לא מצליח להצחיק אותי יותר ממני ואני גם מצליחה להתעצבן לבד , עם עזרה מזערית ביותר .

למשל היום – המילה "בומים" הצליחה להרגיז אותי. איזו מילה מטופשת זו, נכון?

משתמשים בה כל כך הרבה בימים אלו והיא נראית לי סתמית ולא ממש מתארת את הדי הפיצוצים .

"הדי פיצוצים" – זה כבר מתאר יותר טוב את הבומים שיש עכשיו, בזמן שאני כותבת .

נו טוב, נשאיר את המילה "בומים" , אבל אם אפשר שהבום טראח יהיה רק לבלון האדום של אלון , כי בבום טרח של החמאס - הגראד מתפוצץ , הלב נחמץ.

הילדים מתחילים מחר את החופש הגדול , הלוואי שילדי הדרום לא ישחקו משחקים כמו : המרוץ לממ"ד , תופסת מרחב מוגן או אחד שתיים בום.

חופשה נפלאה ומרתקת לכם ילדי הדרום, בימים רגילים הייתי יכולה לאחל לכם – חופשה פיצוץ!

אבל אנחנו לא בימים רגילים.

 

 

נכתב על ידי , 30/6/2014 17:55   בקטגוריות קאסמים עליך שמשון  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)