לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

בסך הכל אני רוצה לחיות את חיי בשקט


"בסך הכל אני רוצה לחיות את חיי בשקט


לא רוצה מלחמות !!


רק החיים לוקחים אותי


החיים נוהגים אותי" .... לאה שבת



את השיר הזה שמעתי בדרך לעבודה אחרי יום גדוש שיגורים ,אזעקות ושינה קטועה .


אני ולאה שרנו את השיר בנסיעה לצלילי הדי הפיצוצים מעזה השכנה , היא המשיכה את שיר , אבל אני התעקשתי לשיר את הפזמון שוב ושוב .."לא רוצה מלחמות! ,לא רוצה מלחמות"!..



המבצע רק התחיל והכינו את העורף שזה הולך להיות ארוך , אבל אני כבר כל כך עייפה ורק המחשבה על עוד יום מטורף כמו אתמול עושה לי חשק לארוז מזוודה קטנה ולשים בתוכה את ערכת החופש שלי שכוללת פיג'מה עם נקודות ירוקות ,למראית עין זו פיג'מה רגילה לגמרי , אבל בשבילי כל נקודה ירוקה בפג'מה מסמלת משהו.


למשל הנקודה הירוקה לילד הפופיק אומרת שמעכשיו ועד שהפג'מה הזו יורדת ממני, אני לא נוגעת, משפשפת שום כלי עשוי מזכוכית, פלסטיק או ברזל!


ואת הנקודה הירוקה ליד הישבן אני ממש אוהבת , כי היא בשבילי כמו פיסת דשא קטנה ורכה , לא כמו כל הדשא הסינטטי שיש לשכנים ממול .אני רוצה רק פיסת דשא קטנה , סלקל להתנדנד ואיזה אומפופו חסון שלגופו רק תחתוני מוגלי אדומים , שינפנף לי עם ענף דקל של השכנים ( מה מה- העץ דקל שלנו עוד קטן!) , ואם לא עם ענף של דקל הוא יכול לנפנף לי עם המטקה של המנגל , נו...זו שעושה פו לגחלים.


בעצם , כל כך חם ודביק – שידליק לי את המזגן ושיעמוד לידי עם תחתוני המוגלי שלו.



במזוודה אני אשים גם את מסכת האבוקדו שלי , שמבטיחה לי עור מבריק, מבהיק , צעיר ורענן , העלמת קמטוטים, מיצוק העור ועיניים ירוקות .


כל פעם שאני רוצה לשים את המסכה , אני חוששת שתישמע אזעקה ואז אני אבהיל את בני הבית ועם המזל שלי , דווקא באותו הזמן הגראד ייפול לי בחצר ואז אני אתראיין לתקשורת עם שאריות ירוקות על הפנים לא נעים .



ובמזוודה אני אשים גם... את האמת? לא רוצה לצאת לחופש עכשיו, אני רוצה להיות כאן , למרות כל הבלאגן, להיות צמודה למסך הטלוויזיה, לדעת איפה כל טיל נפל , להודות שאין נפגעים בנפש , ללחוץ בכל זמן פנוי על האפליקציה של צבע אדום ולהתעדכן איפה הייתה הנפילה האחרונה ולהבטיח לעצמי חגיגית שלאחר המבצע אני מחוקת את האפליקציה הזו , נגמלת ממנה.



שבת שקטה חברים יקרים ומי ייתן שצבע אדום נראה רק באבטיח טעים או בתחתונים של אומפופו עסיסי.








תודה לנוגה על שהזכירה לי את השיר הנפלא הזה 

 



נכתב על ידי , 11/7/2014 12:57   בקטגוריות קאסמים עליך שמשון  
הקטע משוייך לנושא החם: צוק איתן
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)