לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

קחי לך תפוחים ותמרים


 


מתחילים להרגיש את החגים באוויר , אם אתם לא מרגישים אותם באוויר , אז אתם בטוח מרגישים אותם במרכולים הגדושים בדבש , תפוחים עם שמות נוכריים כמו סמית, אלכסנדר או תפוחים בעלי צליל טכנולוגי כמו מקניטוש ופוג'י ויש גם תפוח עם שם ארץ ישראלי – יונתן, אבל רק השם עברי, ממציא הזן הוא בכלל פיליפ מוודסטוק ניו יורק.

הייתי רוצה שיקראו תפוח על שמי !

אם היו מציעים לי אפשרות לבחור בין כיכר, רחוב או תפוח על שמי , אין ספק שהייתי בוחרת בתפוח על שמי, ולא סתם תפוח אלא תפוח עם תכונות מיוחדות, הוא צריך להיות חמוץ מתוק שכל נגיסה בו מעוררת את כל הפה לחוויית הנגיסה הבאה.

התפוח הזה יתאים גם לגרבר תינוקות – דור של תינוקות אדומי לחיים יגדל על תפוח רמה ואחרי עשור יצא מחקר שתינוקות שגדלו על תפוחי רמה הם תינוקות חכמים, יפים ומאושרים יותר !

המחיר שלו יהיה שווה לכל כיס , מעצבן אותי לראות תפוחים במחיר החזר משכנתא חודשית ,

זה שקוראים לתפוח גולד , זה לא אומר שצריכים למכור אותו לפי אונקיית זהב.

יש לי אפילו פרסומת לתפוח שלי – כרטיסי ברכה עם יונה ונצנצים כמו של פעם , ובפה של היונה אני אתקע את התפוח!

אתם מסכימים איתי שהיונה עם עלה של זית זה לא ממש עובד, אז אולי עם התפוח זה יצליח?



זוכרים את הממתק הזה?

זוכרים את הממתק הזה?

 


אוטוטו ראש השנה ושבוע לפני אנחנו נציין את השנה השישית לפטירתה של אמי

כל כך עצוב

כל כך חבל... חבל שלא הספקתי לקחת ממנה את המתכון של עוגת התפוחים שלה! אין על עוגת התפוחים שלה, כל הבית היה מוצף בניחוח תפוחים וקינמון וכשהייתי נוגסת בעוגה האוורירית שלה , הייתי בטוחה שזה הטעם של עננים, לא עננים אשקלוניים מלאי פיח של תחנת החשמל רוטנברג , זה טעם העננים בגן העדן.

בטח עכשיו היא מכינה לחברים החדשים שלה אי שם למעלה את העוגה הזו .. אין אין , הם ימותו על זה!

הכנתי היום עוגת תפוחים – הילדים והבעל לא הפסיקו להחמיא , הניחוח של התפוחים והקינמון הציף את הבית וזה עשה לי טוב

טעמתי את העוגה , היא טובה אבל זה לא זה , חסר לי משהו , כאילו חסר מרכיב.

חסר לי תבלין.

חסר לי תבלין אמא



 

 

נכתב על ידי , 13/9/2014 12:31   בקטגוריות אמי אפתה לי את כל העול  
הקטע משוייך לנושא החם: בקרוב: ראש השנה
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)