לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

ישראבלוג- החיים זה כאן


 



 


זה הלוגו שיש היום


 


 


 


 



 


 


וזה הלוגו שהיה קודם, זוכרים את הלוגו הזה ?


 


מתי ולמה מחקו לנו את "החיים זה כאן"?

אהבתי את "החיים זה כאן" , אף פעם זה לא היה בעיניי קלישאה או הגזמה.

בטח יש כאלה שיחשבו משהו כמו : "מרבונה ( מסכנה במרוקאית) בטח אין לה חיים, או משעמם לה כל כך אם החיים הווירטואליים הם עולמה.

החיים הווירטואליים פה העשירו את עולמי , מעבר לכתיבת הפוסטים והתגובות הכרתי פה אנשים שבחיים המציאותיים הסבירות שהייתי פוגשת אותם קלושים ביותר .

אותם חברים וירטואליים מלווים אותי כבר תשע שנים .

צחקנו ביחד – כן כן, היו פעמים שפשוט התגלגלתי מצחוק מול המקלדת

כאבנו והתחבקנו ביחד

אפילו שאת רוב החברים הווירטואליים שלי לא פגשתי והם לא הזמינו אותי לבר מצווה או לחג – הם החברים הטובים שלי !

נולדה לי פה משפחה

והמשפחה שלנו במשבר

אנחנו לא כל כך יודעים מי האבא והאמא שלנו

ישלחו אותנו לאימוץ?

יינטשו אותנו?

יתנו לנו לגווע ברעב ?

אנחנו בחרדת נטישה ויש לנו את כל הסיבות להרגיש ככה :

הסטטיסטיקה מראה על נטישה קבועה

הממשק עתיק

הדף הראשי משעמם

אתרים כמו תפוז , סלונה כל כך מתקדמים ומפתים וזה מרגיש כאילו השאירו אותנו מאחור ומחכים שנגווע לאט לאט , מעין מוות איטי .

כשישרא תמות ( חס וחלילה חס וחלילה!) , מה יהיה עלינו ?

בטח נתפזר למוסדות כמו פייסבוק, טויטר או כל משפחה אומנת אחרת שתקבל אותנו , אבל אף פעם זה לא יהיה כמו הגרעין המשפחתי שיצרנו לנו פה

אז באו נילחם ונשמור על הגרעין הזה

בואו נשמור על הבית שלנו – כי החיים זה (גם) כאן


ועוד משהו – חודש שעבר חגגתי פה 9 שנים

אז לפני שתרימו אותי ותשירו לי "נפזר לך שושנים "

אני רוצה מתנות!

והפעם המתנה שלי צנועה – מי שלא נרשם עדיין לבלוג של טליק וקנקן העוסק באופן שותף בהצלת הבית , שיעשה זאת.

הוספתי קישור בתחתית הפוסט.

לכבוד יום ההולדת שלי – אני רוצה לפחות 9 נרשמים

ואחד לשנה הבאה !


 






 שלום. הודעה חשובה:

   

כדי להציל את ישראבלוג אנא הכנס/י לקישור כאן  והצטרף כמנוי לשמירת ישראבלוג.

נכתב על ידי , 16/10/2014 20:14  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)