לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

אדוני השוטר


היום "תפס" אותי שוטר - איזה מצחיק המושג "תפס" , מילה אחת שמסבירה הכל!- לא ששיחקנו תופסת או מחבואים ..

ברשותכם מתחילה את הפתיח שוב - השנה הבטחתי לעצמי להרחיב את אוצר המילים ולצמצם את המשקל (לגבי המשקל..רגילה כבר,ההבטחה הזאת עוברת משנה לשנה עם שינויים קטנים של מס' הק"ג - נו טוב, שינויים גדולים!)

 

 מתחילה שוב... היום עצר אותי שוטר תנועה, ממשטרת ישראל (לתפארת מדינת ישראל!)לבדיקה שגרתית של רשיונות.

כבר מרחוק כשקלטתי את הניידת - ידעתי, ממש ידעתי שיסמן לי לעצור- אז בכדי להקל (אזרחית טובה!) על עבודת הנפת היד הכבדה שלו (גם הוא צריך לשקול הבטחה מסויימת - על אוצר מילים מוותרת לו) אותתי ימינה וירדתי מהכביש.

 מחוייך על שקראתי את מחשבתו,( כאילו זה קשה! ! - לא להבין אותי לא נכון, ידעתי שיעצור אותי בגלל התנועה הדלילה שהיתה הבוקר ולא בגלל משהו דליל אחר.)

 

ביקש שאציג רישיונות. להלן תמצית השיחה:(דברי השוטר בכחול, ממש מקורית-לא?)

 

בוקר טוב לך גיברת,רשיונות בקשה ( אין פה שגיאות כתיב, פשוט כך זה נשמע)

 

בוקר טוב ( רק בוקר טוב שגרתי כזה , לא ברכה עם כוונה- פשוט מנימוס. פותחת את תא הכפפות העמוס עד אפס מקום - מלא נירות, דיסקים ואפילו הקלפים שהבן חיפש המון זמן..) 

 

דקה כבר מוצאת ( מנתקת את חגורת הבטיחות  ומוציאה את תכולת התא)

 

הנה, בטח זה אחד מאלה - תבחר! ( היו הרבה דפים גם משנים קודמות עם הלוגו "מדינת ישראל -אגף הרישוי")

 

גיברת זה משנת 2001! , אין לי את כל הזמן! (פה הוא היה ממש לא נחמד!, לו אין זמן?!, מה אתי?- כבר מאחרת

בטירוף לעבודה, לא שמישהו יושב לי על הראש - אבל אני אלופה בלשבת על הראש שלי בעצמי וזה די והותר!)

 

מצאתי אותם! ( פה מודה, הוא פשוט עורר בי את הצורך לעצבן - הצגתי בגאווה את צרור המפתחות שאיבדתי לפני כחודש!, באמת שמחתי על המציאה - אתם לא יכולים לתאר לעצמכם כמה חיפושים הקדשתי לצרור הזה, אבל השוטר הלא נחמד הזה לא יכול היה להיות שותף לשמחה שלי - פה הוא כבר קיבל גוון אדום עצבני!)

 

מצטער גיברת אני חייב להגיש תלונה - תציגי רשיונות תוך 24 שעות בתחנה (את זה לא הבנתי כל כך ,אם הוא כותב תלונה למה אני צריכה גם להציג רשיונות בתחנה?- כמעט בקשתי הסבר , אבל משהו במבט שלו סתם לי את הפה)

 

רגע רגע חכה שניה- חושבת שיודעת איפה זה ! (אם הוא היה אומר ישר תלונה, אז הייתי נזכרת ישר - הרשיונות היו בתא קטן בתיק. מקרה די דומה קרה לי לפני כחודשיים עם שוטר ממש נחמד, שהמליץ בחום וחביבות להניח את המסמכים האלה בתיק - ומאז הם שם.) 

 

הצצה חפוזה על המסמכים וברכה של "סעי לשלום גיברת"- הברכה נשמעה יותר כמו: יאלה עופי לי  מהענים שלא אפגוש אותך בחיים יותר.. 

 

אם יצא לכם להיתקל בשוטר דליל בראש (הכוונה לקריח כמובן..) - תדעו שזה השוטר שלי ותמסרו לו ד"ש בשמי!

הוא מאוד ישמח!!!

 

נכתב על ידי , 14/10/2005 23:58  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)