לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

בנק- זו כן מילה גסה!


בין הדברים שאני הכי שונאת לעשות זה ללכת לבנק- כל פעם חוזרת משם כמו אחרי תרומת דם!, לפחות כשתורמים נותנים איזו עוגיה ולפעמים אפילו ופלה!- אבל לא, הבנק שלי מוציא ממני את כל המתוק!

אבל אין ברירה - אחרי כמה הודעות טלפוניות ואיומים על ביטול כרטיסי האשראי, ( הם ממש מטרידים טלפונית - צריך להתלונן עליהם!) נסענו מוקדם אני והיקר לשערי הבנק. בשעה 9:00 היינו בן הראשונים - מספר 44 .
כל כך איטי הבנק שלי - נראה לי דוקא בשביל להרגיז, או לגבות ריבית נוספת עד שיגיע התור שלנו להסדרת החוב.

הבעל היקר הביא קפה, מהבית קפה ממול, להקל את זמן ההמתנה - לא ממש עזר, פשוט הפכתי להיות עירנית יותר וחסרת סבלנות עוד יותר.
הציע עוד קפה - אמרתי לא להצעה, עם מבט שאומר: " מה חושב לעצמו! להגדיל את המשיכה עוד יותר ?!, על עוד כוס קפה נצטרך עוד הלוואת גישור!"

זו רק מחשבה, לא אמירה - אבל כשלחוץ בכיס, לחוץ גם בבית.
ביומיים האחרונים שנינו כמו שני כלכלנים מדופלמים, ( בכלל שנינו לא משהו בחשבון - אותה המורה חנה בבית הספר היסודי) מנסים למצוא מאיפה לקצץ.
וזה כל כך מתסכל - כי אנחנו לא בזבזנים.
מסעדה- מבחינתו כבר המון זמן בגדר הגדרה במילון.
חו"ל - לא מציאותי , כמו לטוס עכשיו לירח.
אז מאיפה לקצץ?! - בחוגים של הילדים לא נוגעים,בסירה לא נוגעים, ברכבים לא נוגעים....( אחרי שיחה עם הבנק - עוברים לרכב אחד )

בשעה טובה ומוצלחת, אחרי שעה וחצי של המתנה הגיע התור שלנו - קיבלנו הסבר מפורט מפקידה חביבה, כמה המצב שלנו "על הקרשים" ואין ברירה אלא לקחת את ההלואה ה"נוחה" שהם מציעים.
כל כך רציתי לעוף מהבנק כבר!!, חתמנו איפה שצריך- עם הבטחה של הפקידה שמחר נקבל הודעה אם ההלוואה אושרה.
אם אושרה?!, אתם קולטים?! - שדדו אותנו עם הריבית ועוד צריכים לחכות לאישור!

הבעל חזר לעבודה , ואני הביתה - לקחתי חופש (עאלק חופש..).
פותחת את המחשב, ההובי החדש והלא יקר שלי (בזה לא נוגעים!) , ומה יותר טוב לעשות אם לא להיכנס לאיש הירח - שדות
והפוסט שלו - גם על בנק, מאמינים?!, אבל לא סתם בנק - בנק אחרית הימים!
חייבים להיכנס בכדי להבין למה אני מתכוונת!

ואם היה לי בנק כמו של שדות הייתי עוד מרחיבה אופקים ויודעת מה זה "הסימפוניה הרביעית של ברהמס"...
נכתב על ידי , 20/10/2005 18:51  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)