לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

נשיקה צרפתית


השבוע, הבן הגדול בן ה-12, שאל אותנו איך מתנשקים "נשיקה צרפתית".
אני והיקר התנדבנו מיד להדגים, אין לנו בעיה עם זה אנחנו משפחה מתנשקת. הגדול הסתכל בענים חוקרות על תנועות השפתיים(די מביך) והקט הגיב על הנשיקה ב-"איכססס".

"עוד פעם!", עודד הבן - אבל יש גבול לכל תעלול!, עוד נשיקה כזאת שולחת אותם לשחק עם חברים ( השעה הייתה 21:00 - חבל, מאוחר) ואת הבעל שולחת ישר לחדרי חדרים!

שאלנו אותו לפשר הסקרנות, והוא הסביר שהוא רוצה להציע למשהי חברות והוא חייב לדעת איך מתנשקים!
מודה, התשובה שלו די הלחיצה אותי. למה הוא חייב לדעת איך מתנשקים?, אי אפשר להסתפק באחיזת ידיים, נשיקה על הלחי, סרט קולנוע, פופקורן..
מה הלחץ על ה"נשיקה הצרפתית"?

שוחחנו איתו, הסברנו לו שלא הנשיקה היא החשובה, אלא הקשר, הנושאים המשותפים. הנשיקה תגיע שהוא והיא יהיו מוכנים - לא צריך למהר!
הבן נרגע - זה ממש הלחיץ אותו, נושא הנשיקה.
אבל אני לא נרגעתי...פתאום מרגישה שלי חסרים כלים לענות תשובות נכונות. אני לא זוכרת שקיבלתי איזו שהיא הדרכה מההורים - והיי יצאתי די בסדר!(אני חושבת). אבל זה דור אחר, הדור שלנו היה בהרבה יותר תמים!.

אתמול,יום שישי, אחרי העבודה, נסעתי לקניון לחנות הספרים, לחפש ספר שיתן תשובות לשאלות הבן ואולי גם לי.
טירוף, שגיאה - לא עושה את זה יותר בחיים!!
אני חמש דקות מסתובבת לחפש חניה - מה, רק אני עובדת יום שישי?, ועד שמצאתי, נצמדתי לרכב שליד, היתי צריכה להפעיל ממש תנועות בלרינה בשביל לצאת מהרכב!!, ומה לעשות?..רחוקה מלהיות בלרינה!
אבל לא נורא, אחרי כמה תנועות אקרובטיות - הצלחתי לצאת.

הקניון מלא אנשים - ממש לקנא!, ואני יום שישי בעבודה יושבת על מספרים.
אבל חנות הספרים היתה ריקה לשמחתי, וכשחושבת על זה עכשיו - אף פעם חנות הספרים הזאת לא מלאה.

חלפתי בין המדפים - בחנות ספרים יכולה לבלות המון, רק אם לא מפריעים!.
מוכרת צעירה (חייבת להפריע) שאלה אם צריכה עזרה.
מבינה את הנימוס שבשאלה- אבל לא בקשתי עזרה, וחוץ מזה חנות ספרים זו לא חנות בגדים!, לא חייב להתקרצץ לקונים!!

האמת, ירד לי החשק לחפש אזישהו ספר והייתי גם די מודאגת מצורת החניה שלי - אז ויתרתי על הקניה, לא לפני שבקשתי "עזרה" מהמוכרת הצעירה.
שאלתי אם כבר הגיע הטרילוגיה של קמא-סוטרה - היא אמרה שתשאל!!!!
אבל אני, לפני שאקבל את אחד מהתקפי הצחוק הבלתי נשלטים שלי - אמרתי שלום מהיר וברחתי משם.
ועכשיו אני בלי ספר הדרכה - אוף לי!

(הבן שאל אותי שאלה ולא ידעתי את התשובה- למה "נשיקה צרפתית" נקראת כך? - זה ההמצאה שלהם? - אתם אולי יודעים את התשובה?)
נכתב על ידי , 29/10/2005 08:46  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)