לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

חשיבה של גבר


היום קבלתי מחמאה...

שהשאירה אותי ללא מילים,מה שלא קורה לי בדרך כלל!!!

הייתי צריכה לומר משהו חזרה..אבל פשוט הפכתי לאילמת . הצלחתי להוציא רק חיוך מטופש, מה שהציל את החיוך זה הגומות חן שלי - שמשום מה מרתקות ואפילו על חיוך מטופש אני מצליחה לסחוט מחמאות על הגומות ( תודה לאדון במרומים על שהוסיף לי עוד שני חורים!).

 

ואת המחמאה קיבלתי מאחד הבוסים, איש מאוד חכם שדיי מעריכה.

יודעים מה אמר לי? קבלו את המחמאה מילה במילה:  "וואוו רמה........(הנקודות כי היתה הפסקה דרמתית) אוהב את החשיבה שלך!! - ממש חשיבה של גבר!!"

המחמאה הזאת השאירה אותי המומה!!

הפרצוף התחיל להאדים- הגנים המרוקאים הרדומים התחילו לגלות סימני התעוררות!

אבל שתקתי, סתמתי את הפה -  אבל להגיד על זה "תודה", שישכח מזה!!.

הוא הבוס, הוא משלם השכר ואני יודעת שהכוונה היתה טובה - אבל זה מעצבן!,כל כך מרגיז ומעצבן!.

 

אני לא כל כך יכולה לפרט מה עושה בעבודה (תסלחו לי-טוב?), אבל סביבת העבודה שלי מורכבת מהמין הזכר (זה נקרא לא כל כך טוב!!!- מבטיחה לכם, אני לא נערת ליווי!!). 

כיף לעבוד איתם! - עינייני, ממצה ולא נמרח, העבודה פשוט זורמת!

ועם כל השנים שאיתם,לקבל כזאת מחמאה זה דיי מעליב.

לא יכולה להיות לי חשיבה בריאה, חשיבה עם מעוף - אם אני אישה?! 

מה רע אם היה אומר "ממש חשיבה של אישה"? ( אם היה אומר את זה, בטח גם אז הייתי נעלבת...כי בטח היה חושב שאני בלונדה במחשבה, שמה שמעניין אותי זה רק פדיקור,מניקור והורדת שערות במפשעה...אוףף ממש מבולבלת, אפילו אני לא יודעת מה רוצה מעצמי בכלל!!)

 

 

 

נכתב על ידי , 2/11/2005 21:19  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)