לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

פשוט עייפה..


אני כל כך עיפה עיפה..

אני מבקשת סליחה מראש - על ה"קוטר פוסט" שעומדת לכתוב.

חייבת להוציא קיטור, להתלונן ולרחם על עצמי- כמה מסכנה אני...ממש רחמנות עליי, כי אם לא אני פשוט...פשוט לא יודעת מה!

אחרי 12 שעות עבודה,לא כולל שעתיים הפסקה שלקחתי- בשביל לנשום את הילדים, להכין צהריים,להפעיל מכונה ועוד הספקתי להתעצבן ולצרוח עליהם למה לא הכינו את שיעורי הבית (ממש אמא מגעילה הייתי היום).

 

והייתי עוד צריכה להסיע את הגדול לשיעור בקונסרבטריון -  מזל שיש לי חמה מדהימה, אני כל כך אוהבת אותה!.

היא דאגה לשרותי ההסעות היום!(מחר אתקשר להגיד לה תודה) ושיחררה אותי בברכה: "לכי לעבודה, סעי לאט ותרגעי כבר!"

 

ובעבודה....איכס!!! פיכס!!! קקי!! בעעעע!!!

שום דבר לא הסתדר

אם טיפלתי במשהו - הרסתי יותר

חסרת סבלנות - מגעילה שכזאת.

ממש בלתי נסבלת!!!- לא סבלתי גם את העצמי.

 

  ובנוסף לכל גם הבעל עיצבן אותי ( לא בא לי לקרוא לו ה"יקר" היום- לא מגיע לו), הבטיח לשחרר אותי מהקניות - ושכח!! - ממש חוסר התחשבות!,חוסר רגישות!! חוסר הבנה!! חוסר בינה!!......לא מוצאת עוד משהו עם "חוסר"!.. ( יש משהו ממש מרגיע בלקטר!!) 

 

וכשחזרתי כבר  הביתה - ממש סמרטוט, אף אחד לא קיבל אותי בזרועות פתוחות. 

הבעל רדום שפוך בסלון..

הילדים מזמן נרדמו- אוףףף, כל כך כועסת על עצמי עכשיו!!, מגיע להם אמא יותר טובה ממני.

אפילו לילה טוב לא אמרתי להם

היום רק נבחתי עליהם ( רואה מלאכית...אני בכלל לא צריכה כלב, אני ידידה של עצמי!)

נתתי להם נשיקה ולחשתי להם באוזן, שאותם אוהבת הכי בעולם ומבקשת מהם סליחה.

הם לא שמעו את מה שלחשתי - אבל הייתי צריכה להגיד את זה, קצת בשביל עצמי.

אבל מחר על הבוקר אעיר אותם, אחבק אותם, אנשק אותם ואבקש מהם סליחה.

 

הולכת להעיר את היקר ( כבר לא ממש כועסת..רק כל כך עייפה) אני צריכה חיבוק. 

נכתב על ידי , 10/11/2005 00:02  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)