לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

עשירית ה-תק


קבלו בצהלולים ובריקודים - את פוסט ה-50 , או בלשון ישראבלוגית של שדות- עשירית ה-תק!

האמת...

לא הפוסט ה-50 עושה אותי מאושרת

ואפילו לא כמות הכניסות- הכניסות אליי הכוונה!( זה עדיין נקרא כחול!- לא משנה..)

בהתחלה היתה לי פזילה רצינית לצד שמאל של המסך- הייתי בטוחה שהמונה נתקע, לא זז..אז על מה אני משלמת פרו?.

 

אהבתי את הסטיסטיקה, שמראה את כמות הכניסות באותו היום.- אתם לא יודעים איזו מאושרת הייתי (תקופה דיי ארוכה- ממש בלונדה לפעמים)כשכל בוקר פתחתי את המחשב וראיתי כניסה אחת!, ואוו,חשבתי לעצמי,יש קורא שלא מפספס אפילו בוקר אחד אתי!- עד שקלטתי ש"הכניסה" הזו היא מהמחשב שלי.... 

 

הייתה מוזרה לי גם השפה- הקודים היחודיים לבלוג כמו:

ראשונה שולטתתתת - רק שתדעו שזה מאוד מבהיל כשאומרים את זה לבלוגר חדש!

כשקבלתי את ה-חחחחחחחח הראשון - חשבתי לעצמי שהאצבע של המגיב נתקעה בחית ואיזה מזל שלא נתקעה בזין (הכוונה לאות) - כי באמת זה היה חחחח גדול!

והמואאההההה - לא הבנתי בכלל, עד שרונית הסבירה לי שזה צליל של נשיקה!

 

אבל היום, שכבר ממש ותיקה (שלושה חודשים!) אוהבת את המקום הזה מסיבה אחת - והיא אתם, הנמצאים מהעבר השני,אבל איכשהו הצלחתם לחדור לחדרי לבי.

 

 

נכתב על ידי , 25/11/2005 23:24  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)