לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

להשלים עם עצמי


 

את תמיד מספרת לי רק דברים עצובים

אלופה בלרוקן אותי מבפנים.

אבל אני דווקא

גם קצת בשביל להציק

הופכת את העצוב שלך - למשהו מצחיק

 

הרופא הוסיף לי המון כדורים...

ואת ה-22 מ"מ - מתי הוא אמר לך לקחת?

 

הלחץ דם מרקיע שחקים..

רואה- אפילו את הדם את מצליחה להלחיץ!

 

את בקושי באה לבקר..

למה?, רק לא מזמן היית אצלי,אחרי החתונה-זוכרת?

 

את סתם מגזימה!

נכון,צודקת- הפעם האחרונה הייתה לפני 12שנה,בברית של עומרי.

 

מה איתו- מה הרופא אומר?

בסדר

והכליות - באותו מצב?

כן..בסדר.

 

משהיית קטנה,תמיד היית מרוחקת ממני-למה?

(את באמת לא יודעת?)

אף פעם לא נתת לי חיבוק או נשיקה-למה?

(את באמת לא יודעת?!)

יאללה אמא אני חייבת לעוף - הקניות באטו.

 

 

היום בפעם הראשונה , אחרי יותר מעשרים וחמש שנה- נתתי לאמא שלי נשיקה.

אפילו בחתונה,בשביל התמונות -לא הייתי מוכנה לנשיקה.

 זו לא נשיקה של אהבה, זו נשיקה של קבלה,של סליחה. זה המון בשבילי.

היה בכי,היה קשה- אני לא מצליחה להפסיק לבכות.

בכי משחרר כזה,אבל עדיין טעון.

המקום הזה נתן בי את הכח והיכולת- לתת לאמא שלי נשיקה.

אני כל כך מפחדת לשחרר את הקטע הזה,מרגישה חשופה,עירומה- אבל בכל זאת רוצה.

רק בקשה אחת לי אליכם - אל תשאלו מה הביא למצב הזה,לזה עדיין לא מוכנה להיחשף-אם בכלל.

צריכה רק את החיבוק והאהבה והאנרגיות הטובות הזורמות מכם.

 

(אחי השבעי..אתה לא עונה בפלאפון.....נתקתי אותי מהמועדפים אצל אבא,סלח לי אחי הקטן אני יודעת שאצלך אמא נתפסת לגמרי אחר- אל תשפוט אותי,אני אלופה בזה בעצמי)

 

 

 

נכתב על ידי , 26/11/2005 22:23   בקטגוריות אמי אפתה לי את כל העול  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)