לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

17 אינצ'


אני: אני רוצה 19 אינץ'.

הוא: תשכחי מזה!!, מה רע ב-17 אינץ'?!

אני: קטן לי מדי.

הוא: טוב..נראה מה אפשר לעשות.

אני: אם כבר 19 אינץ', אני רוצה אותו שטוח!

הוא: מה?!,את לא חושבת שאת מגזימה?

אני: מה איכפת לך!, כל אחד והסטיות שלו!

 

השבוע אני אקבל מחשב חדש לעבודה, הויכוח היה על המסך כמובן.

זה היה ויכוח מצחיק בטירוף!- זה התחיל בדיאלוג, אבל בגלל הצחוק הרעשני שלנו הצטרפו במהרה עוד כמה - ממש אורגיה של צחוק (איזה כיף זה היה!).

זו רק התמצית מהשיחה, לא יכולה לכתוב את הכל כי....כי אני מתביישת( אני יודעת בדיוק מי צוחק עכשיו!).

 

בשביל האיזון, תמיד חייב להיות מישהו שיצליח למחוק את החיוך מהפנים. 

יש מישהי, עם פרצוף מלפפון חמוץ קבוע, זרקה לאויר רק את המשפט: "את מפרלטתת".

משפט כל כך קצר שהכיל בתוכו: ציניות,רוע,צרות עיין.

היא כל כך עיצבנה אותי,הרגיזה אותי.

לא נשארתי חייבת , החזרתי לה תשובה מלאה ממולחת ושנונה, התשובה שלי היתה:"נכון".

 

אבל המלפפון החמוץבמלח, הצליחה להשאיר לי טעם מר בפנים.

דבר ראשון שעשיתי כשחזרתי הביתה , זה לפתוח מילון (יאמר לזכותה!,ועל הדרך עוד נקתי את האבק שהצטבר עליו).

ליד המילה פלירט - כתוב בסוגריים במילון,ראה עגבים ( אמל'ה מתחיל להדאיג)

ב"עגבים" ( באותו טור היתה גם את המילה עגבת-מפחיד!) היה רשום שזה מי שמשתדל לעורר תשוקה,מאהב.

נשארתי מבולבלת...

אני מודה, בהרבה שיחות שמנהלת מכניסה את מומנט הסקס והמין - במידה (אני חושבת). השיחה עם זה תמיד יותר מצחיקה,מעניינת,מעוררת..אין בזה רע!-נכון? (הצליחה להשאיר אותי חסרת ביטחון-המלפפון!).

אז המילה פלירט לא מתאימה לי!

אני לא משתדלת לעורר תשוקה- אם זה קורה על הדרך בשיחה, שיהיה!, למה לא?-בכיף!

אני לא מאהבת- רק מילים, טובה בפה - הכוונה למילים!!

וחוץ מזה- קבלתי מה שרצתי (כמעט), 17 אינצ' שטוח! 

 

  

נכתב על ידי , 29/11/2005 23:36  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)