לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

שיח נשים


 

את משעממת עם התאורים על כמות הפליטות של הבונבונית, לא חייב לפרט את הסמיכות של הנוזל....

ולך ממש חסר...מגעילה!- רק את מסוגלת לדבר 5 דק' על חננה!

תגידי..ממתי הפכנו להיות כאלו רדודות ומשעממות?

מהיום שהתחתנו!

לא נכון!, לא מסכימה,התפתחנו מאז...תראי איזה תחת לתפארת כל אחת גידלה!

התחת שלי יותר קטן משלך..

וגם השכל....

נכון- רק למפגרת כמוני יש סבלנות לכמות השטויות שאת פולטת!

עוד פעם פולטת!!,החודש בבית דפק לך את השכל - את צריכה איזה "משכב דודים" טוב!

מאיפה הבאת את ה"משכב דודים" ?!

אהה..מאיזה פוסט. נכון שזה נחמד להגיד משכב דודים מאשר לומר סקס?

מה זה סקס?..

נו, את בטח זוכרת, זה...זה...כבר שכחתי, זה היה לפני כמה ימים! 

אז למה התחתנו אם הפכנו להיות רדודות עם תחת שמן, שמנהלות שיחה על פליטות וחננה?!

לא נכון...יש לנו גם שיחות עמוקות

על מה!?

על איפור, קרמים , שעווה וזיונים!

התגעגתי..

אז לכי לאיזה משכב דודים קטן...

לא לזה מפגרת!- אלייך,את באה לקפה?

 

לפני שאני הולכת לשתות קפה אצל החברה שלי , הגעתי לכמה תובנות שאני חייבת לרשום לפני שאשכח!

* כל השיחה, וזו רק התמצית שלה - לא קראנו לאחת בשניה בשמה, חוץ ממפגרת,סתומה וטמבלה!

* נשים - כן רצות לספר לחבר'ה!, והן יודעות לפרט..

* ואנחנו לא רדודות!!- אנחנו..אנחנו פשוט נשים נשואות.  

 

 

נכתב על ידי , 10/12/2005 12:03  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)