לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

בילבולי ביצים


אני הולכת לשבור פה מיתוס!

גברים בהרבה יותר פטפטנים מנשים!!

 

אתמול הייתי בישיבה , המורכבת מהמין היפה - הגברים. היו שם כמה יפיופים שכמעט אי אפשר היה שלא "לעשות להם עיניים".

כמה פרצוף יפה- ככה פה גדול!!!

בשעה הראשונה- עוד הקשבתי לפנינים והאוצרות שהוציאו מהפה.

בשעה השניה - אופטימית שכמותי, במחשבה שאוטוטו זה יסתיים...

בשעה השלישית - דאחילק!!, מתחיל לשעמם...

( לוקחת הפסקה 10 דק', קפה וסיגריה - כדי לא להירדם)

שעה רבעית- אין לי מושג מה היה בה, אימצתי לי את הפרצוף המקשיב והראש נדד לו במחשבות: מה עם הילדים, בטח עבדו על היקר והלכו לישון בלי מקלחת- ממש ג'פות הם לפעמים!!, ושכחתי לשאול את הגדול איך היה מבחן בערבית, ולקטן יש מחר טיול ועוד לא קנתי חטיפים...

"רמה!!(אוף הבהילו אותי!) מחר את דואגת להעביר לנו את החומר?"...

אין לי מושג על מה דיברו ....לא נעים, דיי מביך.

אז שלפתי תשובה שנוננה ומתחכמת, יצא לי משהו כמו: " אאההה"....

הם צריכים להבין, שאחרי שלוש עשרה שעות עבודה תשובה כמו "אההה"- זה המון.

"אני מבקשת סליחה,פשוט עייפה,לא קולטת יותר" ( לא שאתם משעממים חלילה)    

"באמת מאוחר ועוד אשתי תחשוב שאני מתהולל..(פחחח , היא יכולה להיות רגועה, אומנם יפיוף אבל כל כך משעמם..)

אז הגעתי למסקנה: המין הגברי הוא הפטפטן, אנחנו הנשים...אנחנו משוחחות.

נכתב על ידי , 14/12/2005 22:37  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)