לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

זהירות שביר


כבר 14 שנים אני שומרת על התואר "כלה".

כל הגיסים הם ברי חתונה כבר מזמן,תמיד בשביל להציק להם אני אומרת להם שהם לא חייבים לעמודבסטנדרטים הגבוהים שהצבתי.

אתמול אחד הגיסים הביא את המיועדת!!

כל המשפחה ( וזה המון המון המון...) התכנסה לארוחת שישי לתהות על קנקנה של המיועדת.

דבר ראשון כשראתי אותה, חשבתי לעצמי שעל המצח שלה צריך להדביק מדבקה : "זהירות שביר!". היא בדיוק ההיפך ממני,( לי מתאימה יותר מדבקה כמו: "זהירות רמה חוצה"): קטנטונת,רזונת, בלונדה ושקטה שקטה...

 

משפחת היקר ושקט אלה דברים שלא הולכים ביחד.

אז כולנו ביחד ניסינו שתרגיש טוב, להוציא אותה מההלם, מהביישנות או יותר נכון מהפחד שתקף אותה.

תקפנו אותה בחביבות  בשאלות כמו: מה עושה בחיי היום יום,בת כמה, מי האמא שלה,מי האבא שלה...

לא תמיד חיכנו לתשובה כי בכל זאת בין לבין צריך לערוך שולחן , להרגיע איזה תינוק בוכה.

הכי הגדילה לעשות, זו הפעוטה בת השנה (תינוקת יפיפיה!!), לא מזמן למדה ללכת - השוויצה בין המבוגרים בצעדיה הרכים וכשהגיעה לשברירית העניקה לה הפעוטה כזה חיוך ענק חסר שניים ועל הדרך העבירה לה וויש של נזלת על המכנסיים.

זה היה מצחיק!!!!- כמה שהתאפקתי ...

הובלתי אותה לשרותים- לנקות את ה"ברק" מהמכנס.

השירותים - המקום היחדי שהיה בו שקט, בקשתי ממנה שלא תיבהל מהקבלת פנים שערכנו לה.

והיא הסתכלה עליי קצת חנוקה ( בראש חשבתי רק: וואי וואי שלא תבכה לי עכשיו בגלל נזלת..) ואמרה : "אני מאושרת, אני רוצה להיות שייכת לבאלגן הזה".. 

מבחינתי- עברה את המבחן!( מה גם שהיא עשתה את כל הכלים אחרי הארוחה....)

       

נכתב על ידי , 17/12/2005 07:39  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)