לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

יום שכזה...


קבלו מבצע!!- ממש מציאה

המבצע תקף עד לשעה 24:00 - לא יותר!

מי שרוצה להוציא את הקריזות עליי -מוזמן!

סליחה על התוקפנות יתר, פשוט היה לי מין יום כזה שבכיף הייתי עושה עליו Delete

היום התחיל דווקא עם סממנים טובים.

קמתי מבסוטית, בלי קוטריות של "אין לי מה ללבוש",הייתי לבושה חגיגי על גבול המגונדר, אפילו השקעתי בצביעת הפרצוף היום!! 

השיער, שהוא החלק הבעייתי אצלי, החליט הבוקר לא למרוד

אחרי כל השיפוצים והצביעות, כולל תחתון מחטב וחזיה חדשה שמרימה את הציצי לצוואר( צריך לשים בחזיות האלה שלט אזהרה - "זהירות מהיחנקות", או לפחות לציין תופעת לוואי כמו: " עם לבישת החזיה יש סבירות שהמין הגברי ישכח שיש לך גם פרצוף" )

 

הערתי את הבונבונים.

הגדול קם עם פרצוף ט' באב - והסיבה..אין שמץ של מושג, הוא צריך יותר זמן להתעורר.

הקטן- קם עם הרבה "אוף",אוף לא בא לי ללכת....אוף יש תנ"ך היום..

ואני...עדיין עם פרצוף מבסוט, מעירה אותם בנועם וברגיעה משהו כמו: "יאללה יאללה.. לקום לקום, לצחצח את השיניים יותר מחמש שניות...איך זה שהסבון אצלכם אף פעם לא נגמר?!...ומאיפה אני יודעת איפה הנעליים שלך....לא לא לא... חס וחלילה ראש הממשלה לא מת , רק ארוע מוחי קל......מה זה ארוע מוחי.... זה מה שאני אחטוף עוד מעט אם לא תתלבשו כבר!!!

וכך בנועם וברגיעה הסעתי אותם לבית הספר ואותי לעבודה.

והדרך...ממש חלום!!, את כל הרמזורים עברתי בירוק אחד אחרי השני בלי עצירות.

והעבודה...- לא יודעת מה קרה לאנשים היום, כולם חטפו עליי קריזה (אפילו החזיה לא עזרה!)

 ואני -שתקתי, דיי המומה..

וקריזה, שמתי לב, זה כמו שפעת - זה מדבק!!

אז קבלתי עוד על הראש (על חלק מגיע לי)

ועוד...

ועדיין שתקתי!!

רק עכשיו התעוררתי מהאילמות שתקפה אותי, ורק עכשיו יש לי את התשובות המתאימות,וזה כבר לא כל כך מתאים...

אוףףףףףף- לא שמה יותר את החזיה הזאת!!

היא פוגעת לי במיתרי הקול! 

 

נכתב על ידי , 19/12/2005 18:49  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)