לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

תודה לך רוח


יצא לכם פעם לקבל תגובה שגרמה לכם אפילו לשנות את עצמכם טיפה?

לי כן.

רק משפט קצר מכל התגובה,נחרט לי במוח וגרם לי לבדוק את עצמי טוב טוב מבפנים.

 "תפרגני לעצמך" -  כך כתבה לי רוח, היא נקראת רוח ים ,אבל אני קוראת לה רוח.

פתאום הבנתי שאני לא מספיק טובה בלפרגן לעצמי - ומוצאת לזה אלף ואחת תירוצים כמו:

סדר עדיפויות- הילדים, המשפחה וכל האהובים עליי קודמים לי.

תקציב- בשביל לפרגן לעצמי, אני צריכה כסף מיותר.

יגיע הזמן שלי- אולי בעוד עשור כשהבנים יגדלו.   

אז השבוע, יצא לי לערוך עם עצמי "בדק בית" פנימי - הגעתי למסקנה (לא נעים להודות) שהחשיבה שלי  היא על גבול הטימטום.

אז החלטתי לעצמי שדיי!!- כמו שאני יודעת לתת (ואני יודעת) את כולי לאחרים, אני רוצה גם ללמוד לקחת גם קצת לעצמי.

מגיע לי

אני רוצה

אני חייבת את זה לעצמי

במשך היומיים האלה עברתי שינוי פנימי קטן, שהשאיר כמה פיות פעורים הרמות גבה ויקר אחד המום.

קבלו חלק מהשינויים:

* ביום שני אני נרשמת לבריכה- כבר שנים אני מפנטזת על זה, ותמיד מבטלת את זה בתירוצים של אין כסף,אין זמן.

עדיין אין כסף, אבל אם החוגים של הילדים עולים 700 ש"ח בחודש, לא מגיע לי 1500 ש"ח בשנה?!

והאין זמן- אני אפנה זמן, אחרי העבודה אני אלך לי לעשות כמה בריכות ,עאלק כמה בריכות, נתחיל עם חצי בריכה והשתכשכות במים.(תודה לך אחותי הגדולה על הפוש החזק שנתת לי, אבל אני עדיין לא מוצאת את הבגד-ים..)

* שתי האחיות הגדולות שלי מתכננות טיול לתיאלנד - הם סיפרו לי את זה רק ברמת הדיווח, כי יודעות שתמיד אני אומרת לא.אז היום אמרתי- כן!!!

אני עדיין המומה, לא בטוחה שיצא לפועל - פירגון שמפירגון,חייבת להיות גם מציאותית - אבל אני עדיין לא מבטלת את זה על הסף!! 

והיקר...קצת המום מכל ההכרזות של "אני רוצה", "אני רוצה"...

הסברתי לו בעברית היפה והרהוטה שלי, שזה הזמן לדאוג קצת גם לתחת שלי!!

  

 

  

נכתב על ידי , 23/12/2005 21:44  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)