לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

פרומו כיפור


תנשמי עמוק...

תספרי עד עשרים

אל תכתבי את מה שעולה לך בראש

את פוגעת פה באנשים

הם לא מכירים אותך

חסר את המבט פנים מול פנים

פה שם המשחק הוא מילים מילים מילים..

משפט כמו תביא נשיקה,אוהבת

בא ממקום אמיתי

אבל פה היא נתפסת כזולה, כעוגבת

 

זה לא חוכמה

הרי בחיי היום יום מכירים אותך

והפתיחות ו"טוהר המילה" שלך

נתפס כמה שמיוחד בך

אבל כאן..

זה נתפס זול

לא מוסרי...

 

זוהר, אישה יקרה

אני מבקשת סליחה על אי הנוחות והבלגנים  שגרמתי לך.

סביר להניח שהייתי נוהגת כמוך

אוליי חוץ מהבזזזזז של רופא השיניים.

אני מתקפלת

 

שחר שחר....(בא לי לכתוב את השם עוד כמה פעמים)

נוצר ביננו קשר מיוחד - מעבר למילים.

הוא כל כך יפה, נקי וטהור

אבל הוא לא מובן לאחרים

והוא מצליח לפגוע באהובים

זוכר שדיברנו על מדורה...אולי הגזמנו עם העצים..

ואולי העולם עדיין לא מוכן לעוצמות יפות כאלה של אהבה.

 

(קוראים יקרים שלי, אני מצטערת שלא איפשרתי תגובה,רק רוצה להעביר מסר לשני אנשים מיוחדים מאוד ) 

 

 

נכתב על ידי , 17/1/2006 01:04  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)