לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

אמא משעמם לי..


"אמא משעמם לי"....מקטר לי הבן הקטן.

"אין בעיה מתוק..לך לילדה של השכנה ממול היא התחפשה שנה שעברה לנערת הוואי, תביא ממנה את החצאית נרחיב אותה טיפה וכבר אני רוקדת לך על השולחן!!"

אפילו שתרחיבי, זה לא יעלה עלייך...

אתה רוצה להגיד שאמא שלך  שמנה?!

נו דיי אמא...אני רציני.

 

גם אני רצינית!, מה חושבים להם הבנים שלי, בנוסף להיותי אמא,כובסת,פועלת ניקיון,שרותי הסעות- אני צריכה לשמש להם גם בתור צוות בידור והווי?!

אני מבינה אותם, החורף לא עושה להם טוב.

בקייץ בדרך כלל ישר נכנסים לבגדי הים ואני לחוטיני שלי (סתם...רק המחשבה שהחוט יעלם לי שם...) ושורצים שעות  בסירה או בחוף.

אבל עכשיו בחורף...ניסתם להפליג בחורף?,לא מומלץ, אלא אם כן יש נשים המעוניינות להקפיא את הבציות שלהן ולהביא אותן במצב קפוא ישר למעבדה!

אז מה עושים איתם בחורף,ולמה אני צריכה למצוא להם תעסוקה?

יש להם את החברים,מחשב, סוני ,די.וי.די - מאובזרים לאללה הילדים שלי,אז מה הם רוצים ממני?

אני לא זוכרת כשאני הייתי קטנה, קיטרתי להורים שמשעמם לי, ידענו להעסיק את עצמנו.

ולא היו לי את כל העזרים, מקסימום דוקים,לגו (לא המקורי, קראו לזה "קוביות פלא" -באמת פלא היה אם היית מצליח להרכיב שלוש קוביות בלי שזה יתמוטט) ואיזה שתי בובות מסכנות שכל פעם היו נופלות להן הידיים!

אז שעות הייתי מעסיקה את עצמי בלהחזיר את הידיים של הבובות  למקום.

 

 הצעתי לקטן שנשחק ביחד "טאקי" - הוא עשה לי טובה והביא את החפיסה!!

דווקא שיחקנו רגוע בהתחלה, הצטרף הבן הגדול עם החבר- שיחקנו מדהים, כל כך עושה לי טוב הצחוק המתגלגל של הילדים.

השלושה המשחקים הראשונים היו כייפים, אבל אחר כך....פתאום הבנים הרכים שלי הפכו למפלצות קטנות ורמאיות!!

איזה בלפנים קטנים - הם ניסו "לעבוד" עליי!!

ועוד מה הם אמרו לי...שאני לא יודעת להפסיד בכבוד!!!!  

 

נכתב על ידי , 26/1/2006 19:37  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)