לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

נפלאות הג'אקוזי


כבר סיפרתי לכם על ההתקדמות שלי בבריכה?

אני ממש גאה בעצמי - שתי בריכות רצופות!!, בלי לשתות מים דרך האף!

פחות משתוללת ומשפריצה מים לשכנים בבריכה.

פשוט- שחיינית מלידה!

אחרי שתי בריכות, אני לא מתעצלת ונכנסת ישר לג'קוזי בכדי לשחרר את השרירים הדואבים ממאמץ היתר שהפעלתי עליהם.

ובג'קוזי מתמקמת בבועה הנכונה (בשביל הגב כמובן) ונהנית מהבלו בלו של המים. 

יצא לי להיזכר במקרה מצחיק שקרה לי לפני עשור..(אני מתחילה להיזכר בדברים בזמן של עשורים!!, מה זה אומר?..שאני מתחילה להזדקן?!)

לפני עשור שנים (אולי קצת פחות,אולי קצת יותר- מי סופר) אני והיקר היינו בסופ"ש מטעם הצבא באחד מבתי המלון בדרום הארץ,ראוי לציין שצה"ל השקיע בחופשה במלון יוקרתי וחדש שעשה בהתחלה דיי טררם.

הייתה רק בעיה אחת - למה דווקא בדרום? ולמה מעבר לכביש?

אבל על מה שנותנים אומרים תודה - אז עם תיק גדול נסענו לעבר מלון "הולידיי אין" באשקלון.

היה נחמד...( אני אומרת תמיד "נחמד",לדברים שהם ממש לא משהו משהו, אבל אני לא רוצה להעליב את צה"ל!)

פה honey הכי תבין אותי .. נשות אנשי קבע באירועים כאלה דיי מתבאסות.

לשמוע כל היום "בדיחות" צהליות שרק הם מבינים, וגם אם מבינות את תוכן הבדיחה, לא מבינות מה כל כך מצחיק?!

אבל בחופשה/התעללות הזו גיליתי בפעם הראשונה את תענוגות הג'אקוזי!!

אז תמיד כשנתפסו לי הלחיים מהחיוך המאולץ שנדבק לי בפרצוף, הייתי עושה אחורה פנה (במילא בחופשות גיבוש שכאלה הם כל כך עסוקים ואוהבים את עצמם- עאלק גיבוש..) לכיוון הג'קוזי!!!

כל פעם שיצא לי להיות שם,תמיד הייתי לבד-ואהבתי את זה.

רק אני והג'אקוזי.

רק אני והבועה בצד ימין ליד המדרגות - אחלה בועה...(בשביל הגב כמובן!)

וככה אני עם הג'קוזי, טוב לי, משוחררת- חיוך קטן ואמיתי. אני מסתכלת על השלט שכתוב משהו כמו " השהייה יותר מחמש עשרה דקות לא מומלצת"...

פחחחחח- אני כבר עשרים דקות

וזה מאוד מומלץ!

ודווקא עכשיו החליט מישהו להצטרף לג'אקוזי שלי!

יש מין תחושה לא נעימה, מרגיזה - מה גם שהישיבה שלו חסמה את הבועה שלי!! 

מילא התיישב לי בג'אקוזי- אבל למה הוא מחייך אליי מוזר?

אני מחליטה לא להתייחס - להמשיך להינות מהבועות הפחות אטרקטיביות.

והוא עדיין מחייך!!!!

משהו בחיוך שלו מביך אותי.

שוקלת לצאת,אבל לא מוותרת- אני הייתי פה קודם!!

והוא עדיין עם חיוך מבסוט ומבט שובבי מפשיט בעניים.

אני מסיטה את הראש כלפי מטה ומגלה שנעלם לי הצוואר!!

הבועות של הג'קוזי איכשהו ניפחו את החלק העליון של הבגד ים- מזה ניפחו....כמו שני בלוני יומולדת היו לי שם!..פאמלה אנדרסון הייתה "מתה" לזוג דדיים שכזה!!

עם הידיים פינצ'רתי את ה"תופעה".

וואי זה היה מצחיק...שני אנשים זרים,שלא החליפו בינהם אפילו הברה אחת מתגלגלים בצחוק ענק!!


באחת הארוחות במלון יצא לי להיתקל בבחור החלפנו חיוך ומנוד ראש.

היקר שאל מאיפה אני מכירה אותו, ואני רק אמרתי בחיוך גדול ועייף (הג'קוזי מעייף!!) "היינו ביחד בג'קוזי"...

   

נכתב על ידי , 28/1/2006 15:07  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)