לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

חגיגות, חגיגות,חגיגות


חודש קצר ומלא חגיגות לי!

החודש יש לי יומולדת - מי שלא ידע או לא שמע, אז קדימה להתחיל לארוז את המתנות!

כן- אני מאוד מאוד אוהבת מתנות!

יש כאלה שאומרות שמספיק להן רק פרח (פרחחחח)...סליחה חברות יקרות שלי, שעוד פעם אני הורסת פה מיתוס!

פרח זה טוב

פרח זה יפה

פרח זה מריח טוב בתוספת בושם יוקרתי!

בטח אתם חושבים שאני חומרנית....נכון!!!

 

היום הייתי בביקור אצל ההורים.

מה אני אגיד לכם - יש לי אמא מיוחדת!

קבלו דיאלוג מחמם לב בן אם לביתה:

אמא, את זוכרת שיש לי החודש יומולדת?

בטח בנתי, כשהייתי איתך בבית החולים קיבלנו הודעה שלוי אשכול מת.

ככה את זוכרת מתי נולדתי?! (ממש "מחמם את הלב" לדעת שאמא שלי זוכרת אותי לפי אישיות שנפטרה)

למה את כועסת....אז הבת שלי תהיה עוד מעט בת 35 !

לא אמא- בת 37!, נולדתי ב-69 , זוכרת מה זה 69?

תפסיקי להיות פושעת..

סה"כ אמרתי 69 !,וזה אחלה אחלה..

רמה דיי!

זו אחלה שנה!! - למה, מה חשבת שרציתי לומר?!

 

שני משפטים של רצינות (למחוק את כל החיוכים בבקשה)

זכיתי במתנה ענקית, בלי אריזה, בלי צלופן - זכיתי להכיר אתכם.החודש אני חוגגת חצי שנה כאן.

התפתחתי פה - ולא רק במשקל!

בזכותכם גיליתי עוצמות חדשות של אהבה,נתינה,איכפתיות - נראה לי שהפכתי לאדם טוב יותר ולכם יש חלק בזה.

האהבה שלי אליכם היא לא רק  מול המסך- אני לוקחת אתכם אתי בלב גם בחיי היום יום.

לפני שהפוסט יהפוך לדרשת בר מצווה אסיים רק ב: "תודה להורי שהביאוני"....

תודה לכם שאתם כאן איתי.

 

נכתב על ידי , 4/2/2006 22:12  
74 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)