לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

הכל בגלל מסמר קטן


בעלי אמר שאני צריכה איזון

אם הוא אומר, אז הוא בטח יודע

הוא גם אמר שאני צריכה לבדוק את הפרונט

סליחה?!

וכל זה בגלל חור קטן

בצמיג

 

אחד השכנים שאל אותי אם שמתי לב שיש לי מסמר בצמיג

לא..האמת עוד לא הסתכלתי על הצמיגים היום (אני אמורה להסתכל עליהם בכלל?)

ביקשתי ממנו שיראה לי איפה הנעץ – אולי זה בכלל נעץ..אני תמיד דורכת על נעצים בעבודה וזה לא מזיק  לסוליה, אני רק הופכת להיות רעשנית גם בהליכה.

בסוליה של הצמיג היה נעוץ לעומק מסמר גדול - חכו חכו אני אתפוס את השלומית הזו, זה בטוח המסמר של הסוכה שלה.

"ולא שמת לב שחסר לך אוויר?" – ממשיך לשאול השכן האכפתי על גבול הנודניק.

כן, דווקא שמתי לב – הייתי די חנוקה השבוע, אני צריכה חופש למלא את עצמי בקצת אוויר לנשמה.

וברוך השם בצמיגים שלי יש מספיק אוויר.

אם להודות – השבוע הרגשתי קצת שיפוע בנסיעה, ומאושרת, חשבתי לעצמי שזה בזכות הירידה במשקל.

 

השכן החביב המליץ  שכדאי לי להגיע בהקדם לפנצ'ריה .

אז נסעתי...בדרך התקשרתי ליקר לדווח לו על האסון שפקד את הגלגל, ומי יודע אולי זו השיחה האחרונה שלי איתו, כי אוטוטו הגלגל יתפוצץ ואני אאבד שליטה ישר לתוך האוטו זבל בתנועה שמנגד.

וזה מבאס...לגמור את החיים בתוך אוטו זבל.

דבר אחד הרגיע אותי – היו לי תחתונים יפים!

אם במקרה אני אגיע למיון- אז לפחות יש לי תחתונים יפים – תודה לך גמאמא על הארה הזו, בזכותך ציחקקתי כמו אהבלה עד הפנצ'ריה.

את פניי קיבל איש גדול עם קול נעים ושפה רהוטה – הוא לא אמור להיות ערס ולומר לי משהו בסגנון : "כפרה,תפתחי את המנוע"?

לא אמור להיות לו חריץ מציץ?!

איזו אכזבה – עד שאני מגיעה למוסך... רק חסר לו לתקן לי את הגלגל עם ספר ניטשה ביד.

תוך עשר דקות תיקנו לי את הפנצ'ר, כולל איזון גלגלים .

בדיקת פרונט- הם לא עושים

יותר טוב – אני אלך למוסך אמיתי!


8/11/2006

פיקוד העורף לימד את הבנים שלי - משחק מחבואים חדש

כשנופל קאסם

כולם להתחבא מתחת לשולחן!!

 

נכתב על ידי , 6/11/2006 23:47  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)