לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

היי דרומה היי דרומה


 

בשעה שמונה וחצי בבוקר – כולנו כבר חגורים ברכב.

לבן הקטן יש תחרות ראשונה בסייף, אפילו שהוא רק חודשיים בחוג הוא ישחק לכבוד פתיחת עונת משחקי הסייף.

אהבתי את הגישה של המאמן שלו – אפילו שהוא זמן קצר ועוד לא צבר ניסיון, הוא רוצה להכניס אותו ישר ל"בריכה" , וזה לא נורא שיפסיד- הוא רק רוצה שהבן ירגיש איך מתנהל משחק אמיתי.

הגיעו ילדים מכל הארץ.

תענוג היה לראות חבורה ענקית של ילדים לבושי לבן – מקפצת ועושה תרגילי חימום על הדשא.

ועוד יותר תענוג שפתיחת העונה באשקלון ושאני צריכה לרוץ בשביל דוגמית משחק עד מעלות.

קוראים לבן ברמקול- אנחנו מתרגשים, מפריחים לו נשיקה באוויר.

המשחק מתחיל..

אולי זה מזל של מתחילים – אבל הבן שלי מכסח את הילד שממול!

והוא ממשיך הלאה..

ארבע ניצחונות רצופים ושני הפסדים- הבן עלה לגמר.

אנחנו בהיי – הבטן מכווצת מהתרגשות ורעב ( התכנון המקורי היה משחק וחזרה הביתה לארוחת בוקר- והשעה כבר שתיים)

במשחקי הגמר – הבן מנצח ילד ממעלות וכבר מובטח לו המקום השלישי.

המאמן המום ונרגש לא פחות מאיתנו – מבחינתו הוא אלוף היום, יש לו עוד הרבה מה ללמוד על טכניקות אבל הוא הפתיע אותו בגדול. הוא הסביר לנו, שבגלל שהבן שלנו שמאלי יש לו נקודת פתיחה טובה.

לא כל כך אוהבים להילחם עם סייפים שמאליים .

הבן נלחם על המקום השני...

אנחנו דרוכים כמו קפיץ.

ילד מרמת השרון – כיסח לבן שלי את הצורה.

הבן מגיע אלינו עם עניים אדומות מבריקות המצביעות שאוטוטו יזלגו מהן דמעות.

אנחנו מחבקים אותו, המאמן מחבק אותו – והוא דומע..

הוא רצה את המקום השני – טעם הניצחון  מצא חן בעניו – אבל היי מתוק של אמא ואבא בשבילנו אתה אלוף עוד מגיל שהיית זירעון.

בטכס קצר הכולל לחיצות ידיים (אין לי מושג למי) וצילומים הבן מקבל את הגביע – מקום שלישי לגילאי אחת עשרה!!

גאווה

גאווה

גאווה!!  

 


  

לקחתי שבוע חופשה!

לא זוכרת מתי עשיתי מעשה "נועז" שכזה .

בחופשה הזו אני מתכוונת להוריד הילוך.

עוברת למצב של ניוטרל , ופעם ביום למצב של P – אם יצא יותר מה טוב.

רמה מודל 69 – עייפה, שחוקה מהמרתון של החיים.

המהמורות והבורות בכביש החיים – קילפו לי את הצבע ( אז איך אפשר להסביר את ריבוי השערות הלבנות בראש, שערה אחת לבנה מבצבצת לי בגבה ,ועד אחת- שאני לא אגיד איפה).

אני עדיין לא צריכה טיפול עשרת אלפים

רק עוצרת-להתרעננות!

יום ראשון כל המשפחה ( לא כולל התוכי- תפקידו לשמור על הבית, הוא רעשני ונושך יותר מדוברמן!, והוא עדיין מתעקש לא להיות ז"ל ) מדרימה לאילת.

ארבעה ימים נשהה בקלאב מד באילת, ואולי נמשיך את הטיול בעוד יומיים על החוף.

שקי שינה ואוהל – נמצאים ברכב, במקרה ולא יתחשק לנו למהר ולחזור.

ואני..אני מתכוונת לבלות לי בג'אקוזי ,לתפוס בועה טובה ולאטום את המוח מכל "רוח" פרצים לא נעימה.

לנקות את הראש ולמלא את הנשמה  - זה מה שאני רוצה.

ביי בינתיים חברים יקרים שלי.

כדברי טליק – תהיו טובים.

אני מבטיחה להיות מזה טובה!!

אהה טליק אם אני אשכח לחזור עד יום שישי , אני רוצה לאחל לך מפה המון מזל טוב , ושכל מה שתרצה , מה שתבקש,מה שתייחל לעצמך-יתגשם.

נכתב על ידי , 11/11/2006 20:32  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)