לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

איפה החדר שלי לעזאזל?


"איפה הג'אקוזי" , שאלתי את פקידת הקבלה חמש דקות אחרי שזרקתי את התיקים על המיטה בחדר.

אני אסדר אותם יותר מאוחר – אולי מחר, או מחרתיים.

"אין ג'אקוזי" – עונה לי הפקידה במבטא צרפתי כבד.

היא בטח לא הבינה אותי...איפה אני אמצא עכשיו מישהו שיודע איך אומרים ג'אקוזי בצרפתית.

הפקידה שמה לב למבט המצוקה שנסוך על פניי – והוסיפה בחיוך שיש סאונה.

אבל אין בסואנה בועות!- רציתי לצרוח לה מול הפרצוף, לרקוע ברגליים ולהישטח על השטיח הבורדו הדהוי של המלון.

לא עשיתי זאת- כי אני אדם בוגר, וחוץ מזה השטיח נראה לי מאובק מידיי.

עצובה מאוד שמתי פעמיי לחדר – אם הייתי זוכרת את מספר החדר..

סעמק- כל הדלתות בחדרים נראים אותו הדבר, שאני אנסה את הכרטיס על כולם?

לא...כי זכור לכם שאני אדם בוגר, וחוץ מזה שכחתי את הכרטיס בחדר.

התיישבתי לי בלובי בערסל התלוי בשרשרת ברזל מהתקרה והתנדנדתי לי , תוך חשש קל שאולי השרשרת תקרע – וואלק יופי,רק זה חסר לי..

השרשרת עמדה בעומס עם רעשים קלים על כל תנודה שלי בה.

אחרי שתי דקות בלמתי את הערסל – עם חיוך גדול, בשמחה ורננה

נזכרתי!!

זכרתי מה מספר החדר!

איזה יופי מה ששתי דקות של נדנוד עושות – אני צריכה לקנות ערסל כזה לבית ואחד לעבודה , אבל עוד מעט השפעת הנדנוד תעבור ואני אשכח גם את זה.

למרות ההתחלה הצולעת והמחדל של אי ג'אקוזי במלון

נהנתי מאוד

נחתי המון

אהבתי המון

אכלתי המון 

שחיתי המון -כמעט בריכה וחצי לרוחב בלי עצירת ביניים.

וחזרתי

שזופה יותר

יפה יותר

שמנה יותר

יום ראשון – חזרה למסלול השגרה, נגמרו לי החופשות עד לשנה הבאה.

ונגמר גם הכסף

(מוקה- קניתי, וזה לא נוח רק שתדעי לך, חצי מהזמן אני רק שולפת אותו מהחריץ )  

 

 

 

 

נכתב על ידי , 17/11/2006 22:47  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)