לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

חמש עשרה שנה


משחקים תופסת ברחבי הבית,רק בגלל שצבטתי אותו בישבן – והוא מכריז שהוא חייב להחזיר לי צביטה בפטמה.

אני לא יכולה לנשום- בהתקף של צחוק מבקשת ממנו "פוסה".

הוא טוען שאני רצה מצחיק ונותן הדגמה גרועה המצחיקה את הילדים, שמאשרים פה אחד כי כך בדיוק אני רצה.

הם סתם מגזימים – לא יכול להיות שככה אני מזיזה את הידיים והרגליים בלי שום קורדי נציה כמו בובה על חוט שהתבלגנו לה כל החוטים.   

 

אחרי כמה שעות אנחנו ממשיכים לריב ולהתגושש עם ויכוח קורע צחוק – תור מי להיות היום למעלה.

הוא הכי מצחיק אותי בעולם.

הכי מעצבן ביקום

הוא הכי הכי שלי

פעם אנחנו למעלה

פעם למטה

אבל קשורים ברצועות האהבה , השומרות עלינו טוב שלא ניפול.

לפעמים נופלים

נפצעים

ואפילו טיפה מדממים

אבל יש לנו את "יוד" החיים – נשיקה,חיבוק,מילה טובה

יש בנו אהבה

 

בעלי היקר

היום אנחנו חוגגים חמש עשרה שנה.

עאלק חוגגים...אני מול המסך והוא בבסיס.

לא נורא, יהיו לנו עוד הרבה שנים לחגוג , להיות ביחד- מגיע לך!

 

 

נכתב על ידי , 21/11/2006 20:23  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)