לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

חתיכת מיקרוב


זה סה"כ מיקרוב קטן

שהחליט לעשות לי באלגן

הרופא אמר שהוא לא ידידותי,

ואפילו קצת מסוכן.

מה הוא חשב לעצמו הרופא הזה – שאני רוצה להתחבר לחיידק הערסי שלי?!

 

האמת, דיי שקשקתי – בראש רצו לי תסריטי אימה שאני אפילו לא מעיזה לכתוב אותם.

אז הרופא הרגיע – זה רק חיידק שקוראים לו...(שכחתי את השם) הוא נמצא בקיבה והוא יכול לגרום לאולקוס ובמקרים מסוימים לסרטן ( מזל שכבר ישבתי על הכיסא)

במשך שבוע אני אמורה לבלוע 10 כדורי אנטיביוטיקה  מארבעה סוגים שונים.

ולחזור ביום חמישי לבדיקת דם חוזרת ואולטראסונד-   אני מקווה שבזה יגמר כל הסיפור.

אני רק ביום הראשון עם האנטיביוטיקה –ומרגישה סמרטוט,סחבה..

איך פעולות פשוטות , שבחיי היום יום אני לא מקדישה שבריר של מחשבה , הופכות להיות קשות וכמעט בלתי אפשריות..

כמו ההקלדה עכשיו- יש תחושה שהיד שלי שוקלת לפחות טונה ( מינימום 100 קופסאות טונה בשמן) , ופתאום אני לא זוכרת את סדר האותיות במקלדת..כותבת בשגיעוט קטיו איומות

או להרים כוס תה- פעולה כל כך פשוטה, מי חושב על זה בכלל..- היום אני חושבת על זה,וכמה כבדה יכולה להיות כוס זכוכית...

היום- יותר מתמיד, יותר מאי פעם – אני מעריכה את הבריאות.

אולי הייתי צריכה את המיקרוב הקטן הזה- בשביל להיזכר שהבריאות היא מתנה !

ולכם חברים יקרים

תודה שאתם כאן איתי – הפחדים, החשיבה שלי , קיבלה פרופורציה בזכותכם.

ואם יצא לי השבוע להיות פה פחות – זה רק בגלל שאני מסטולה.

חכו חכו שאני אתחזק- התגעגעתי לשטויות של עצמי.

אוהבת אתכם

המון

נכתב על ידי , 4/12/2006 20:47  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)