לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

דילמות דילמות


אני רוצה להיות כבר אחרי , אין לי סבלנות יותר.

מזל שיש לי רק כיס מרה אחד

ואולי חבל..

השבוע הייתה לי פגישה עם הכירורג – הציץ על הצילומים,מזמז לי את הבטן וקבע תאריך להוצאת הכיס בתאריך 27/12 .

אבל לפני שקבע- שאל אם יש לי בטוח חיים.

כן, יש

יופי –אני רק צריכה ללכת לחברת הביטוח למלא טפסים ואני אנותח בבית חולים חמש כוכבים.

שמחה ומאושרת,על שלא אצטרך להיות מנותחת בבית החולים המקומי שמתי פעמיי כיוון חברת הביטוח.

מצד אחד,הכי נוח לי להיות מנותחת קל"ב – אבל סיפורי האימה ששמעתי השבוע כולל בדיחה רעה  שסיפרו לי,גרמו לי לחששות.

 

זו הבדיחה:

בחור צעיר מגיע לשמיים

המלאך מחפש את שמו  כמה פעמים בתוכנת "עולים השמיימה"

והוא לא מוצא..

הוא אפילו עושה חפש ב"גהינום" ובתוכנת "לוציפר"–ועדיין לא מוצא את שמו של הבחור.

"טעות בחור- הזמן שלך לא הגיע,מאיזה בית חולים הגעת?"

ברזילי

"אהה" מילמל המלאך - "עוד פעם הם שלחו לנו אחד לפני הזמן "

 

הבדיחה לא הצחיקה אותי – לבית חולים באשקלון יצא שם של קצבים,לא מקצועיים,מקצרי חיים.

וזה לא הוגן – כל פעם שיצא לי להיות שם ( בזכות האופסי שלי הכרנו די הרבה מחלקות) זכינו לטיפול מקצועי ושרות מעולה.

אבל אם יש לי את האפשרות בחירה...אני לא חייבת להיות נאמנה לבית חולים המקומי, לא יגרשו אותי מהעיר או משהו כזה..נכון?

שמתי פעמיי לחברת הביטוח

הפקידה שם חברה שלי – אנחנו חברות מדפיקת הרכב הראשונה .

היו תקופות שהיינו ממש חברות טובות- .בתקופה שהתנשקתי והתחככתי הם המון המון מכוניות .

"היי רמה" קיבלה אותי החברה במאור פנים

"במי נכנסת הפעם?" – גועלית..אני לא חברה שלה יותר.

סלחתי לה בצ'יק רק בגלל שהיא שרקה בהתפעלות כולל קריאות וואוו ואוו לעשור הקילוגרמים שנשרו .

אפילו עשיתי לה סיבוב שתראה איך הבגאג' שלי ירד, רצתי שתחווה דעה לגבי הפרונט אבל בדיוק הבוס שלה נכנס – ואותו הייתי צריכה.

גם הבוס שלה חבר שלי – אבל הוא עוד חבר מתקופת הצבא.

הוא מהחברים שאיכשהו מסלול החיים הפריד וחבל..אחרי נישוקים וחיבוקים ותקציר על המשפחח והילדים הגענו לעניין שלשמו התכנסנו.

כל הסיפור הוא למלא כמה טפסים, אבל הוא רק ציין בפניי נקודה חשובה:

אם אני מחליטה על בית חולים פרטי- אין בעיה , הביטוח משלם לרופא.

ואם אני מנותחת דרך הכללית אני עוד מקבלת כסף מחברת הביטוח- חמישים אחוז מערך הניתוח,משהו בסביבות ה-5000 ₪.

דילמה..מתאים לי לקבל חמשת אלפים שקל עבור הוצאת כיס- זה יעשה דיי מתוק לאובר.

וחבל שאין לי כמה כיסי מרה..

ומעניין כמה שווה האפנדיציט

ואולי אני אוציא גם כליה...

 

הבריאות קודמת לכל- אין לי ספק בזה

ואם ביטוח החיים מקנה לי את האפשרות לבחור את הרופא ואת הבית חולים הכי טובים –מה טוב

אבל אם אצליח להשיג את אותם תנאים דרך הכללית ולהשאיר את הג'ובות אצלי –עוד יותר טוב.

 

 

נכתב על ידי , 16/12/2006 10:31  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)