לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

גלויות צבעוניות מהחיים האפורים


 את כל התלונות לגבי הכותרת נא להפנות ל- חומות

יש ביננו הסכם : הוא יעזור לי לבחור כותרת ואני בתמורה אתן..אתן מספר!

הכוונה לפרייקט המספרי שלו.

 

השבוע טרקטור מתוסכל- במקום לקצור חיטה החליט לקצור כמה עמודי טלפון

לא נורא –אפשר להסתדר בלי טלפון, אבל בלי אינטרנט זה פשוט סיוט...

התקשרתי ל-166 , מאוד נדיבים החבר'ה שם

דברתי עם דויד – הוא מסר שהתקלה רצינית וזה ייקח לפחות כמה שעות

אוקיי – התקשרתי שוב אחרי כמה שעות(חצי שעה)

ענתה לי מיכל – מצטערים, מוסרת לי בחורה עם קול של ציפציף – קנה מידה של התקלה גדול יותר , מקווים שעד מחר תתוקן התקלה.

מזה?!

לא מוכנה לקבל את רוע הגזרה – התקשרתי שוב

ענתה לי אירית – והגועלית הזו מסרה את אותם דברים שמסרו החברים שלה- בקצרה:תשכחי מאינטרנט היום!

ככה...כולם החליטו לעשות יד אחת נגדי..

שאלתי את אירית, איך זה שאני לא רואה אפילו טוסטוס של בזק באזור?..

מה בעיה לשים קווי טלפון? ..לא ביקשתי "קווי זהב" רק קווי טלפון פשוטים!

אפילו  התוכי הירוק והערסי שלכם –לא נמצא פה!! –הוספתי בכעס!

והיא פתאום תפסה התקף צחוק ..

והייתי רצינית לחלוטין..אבל אנשים צוחקים מרככים אותי.

 


היום סירבתי להצעה מגונה

וזה לא היה כל כך קל..

הוא נראה טוב

אחח- הייתי מוציאה לו את המיץ!

או יותר נכון את הריבה

היום אמרתי בפעם הראשונה

"לא" –לסופגנייה.

 


אני יושבת מול המסך – ואני כל כך רגועה ושלווה,איזו הרגשה מבורכת זו ..

הדבר היחידי שעשיתי השבוע זה לעבוד ולישון .

מצאתי לי דרך להתמודד עם דברים – ללבוש את הפיג'מה ,לגרוב את גרבי הצמר עם הדובונים ולהתכרבל לי במיטה.

השבוע ברחתי קצת מהחיים – התאימה לי ההפוגה הזו.

 

את הניתוח אני דוחה –לא מפחדנות.

אני רוצה להתחזק , אני מרגישה שהגוף עוד חלש מהחיידק.

רופא המשפחה אישר,שזה לא נורא אם אני אדחה בחודש חודשיים את הניתוח –אז אני אחכה

 

שבוע נפלא לכולכם חברים יקרים שלי

ואל תשכחו:

כל אחד הוא אור קטן

וכולנו-אור איתן

נכתב על ידי , 22/12/2006 00:10  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)