לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

תופי הטם טם


אני לא סובלת קור,אבל נמאס לי לקטר.

הסתכלתי על הפוסטים שלי מחורף שעבר -  מה אני אגיד לכם..אני ממש מגעילה!

פוסטים שלמים הקדשתי לנזלת,אופייה וצמיגותה

ובימים טובים – כתבתי על אף האדום והנפוח שלי.

זה מה שעשיתי כל החורף-קיטרתי?!

החלטתי שהחורף הזה אני אשתדל להתלונן פחות

אני אקבל את הקור המקפיא – בחום ואהבה

לא אספר על האצבעות הקרות  שאטוטו נשברות ונושרות על המקלדת .

אני אפילו לא אתלונן על הענן שרדף אחרי היום – כי זה ענן של גשמי ברכה..בטח הוא רצה שאני אגדל ואתפתח עוד לרוחב.

אחרי שהענן האפור והשמנמן השקה אותי במימיו הטהורים והזכים ( אתם שמים לב כמה אני משתדלת?) החלטתי להיכנס למקלחת רותחת.

לא בשביל להעליב את הענן חלילה – בשביל הפוטו-סינטזה כמובן.

 

איזה מים רותחים –פשוט תענוג!

המים היו חמים על גבול הכוויה – אבל זה היה לי נעים,ולרגע חשבתי שחבל שאין לי מיטה במקלחת.

זה היה יכול לשמש אותי יופי.

וככה חצי רדומה ,אני מפליגה לי במחוזות הדמיון..

הלוואי שהייתי גרה באפריקה!

לא צפון אפריקה – זה ג'ונגל ג'ונגל

אלא באפריקה של נשיונל גאוגרפיק!

מתאים לי להיות איזו אומפופו עם עצם של שור תקוע לי בשיער

על העצם באף אני מוותרת

להסתובב כל היום עם חצאית מיני מעור נמר ולרגלי רק סוליה של ג'יפה.

וחום השמש מקיף אותי.

אני שוכבת לי בערסל מקש ואמפופי הבעל....

 

"אמא!!!!- את גומרת את כל המים"

אוף- קטעו אותי מהדמיון, וכמעט ראיתי אומפופי שחור

מעצבנים..

ועכשיו איפה המגבת?- עוד פעם שחכתי?!

שיגמר כבר החורף המעצבן והבלתי נסבל הזה

אז הבטחתי לא להתלונן ...אז מה?

ממחר-אני לא אתלונן

 

 

 

אפריקה

יהודית רביץ

לחן: יהודית רביץ

אפריקה, אפריקה.

תופי הטם, טם.

 

הדלתא הירוקה

והיאור גדול המים,

 ואמא הרכה שלי,

 בין דיונות ושמיים,

פיתום ורעמסס,

הנילוס התוסס -

 וקני הסוף הנכנעים לריח הערביים -

 

אפריקה, אפריקה.

 תופי הטם, טם.

 

המלח והחול

 שעוד צורבים לה בעיניום,

 הדקל הגדול שהיתמר מעל הבית,

הספינכסים השותקים, האש בעמקים -

 ואד שקוף המכסה בלילה את מצרים.

 

אפריקה, אפריקה.

 תופי הטם, טם.

 

עביה לבנה

 ושמשיה על אופניים,

 בקתת חימר קטנה מול ארמונות עד השמיים.

 בשוק המון אדם, ריחות בנחיריים -

וסבא שנרדם על המפתן בצהריים -

 

אפריקה, אפריקה.

תופי הטם, טם.

נכתב על ידי , 27/12/2006 21:37  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)