לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

המאהבת


"אני הולך לראות מה שלום הסירה "..אומר היקר ומדביק לי נשיקה קצרה על הלחי.

"תגיד לי..אני דומה לדודה שלך מבאר שבע?!"

היקר חוזר ומדביק לי נשיקה אמיתית ולא כמו נשיקה של דודות על הלחי.

"עכשיו אתה יכול ללכת למאהבת שלך"..

 

את הסירה אני מכנה-המאהבת שלו.

אם הייתם רואים איך הוא מלטף ומחרמן אותה- ועוד בנוכחותי!

ואולי כשאני לא נמצאת הוא מנשק לה בחרטום...

אז היום הוא ביקר אותה , ואחרי שתי דקות של מפגש מרגש הוא הצליח ליפול למים!!

הוא הגיע הבייתה רטוב מכף נעל עד ראש !!

" נפלתי לים" דיווח היקר בנקישת שיניים קלה וצחוק מתגלגל

וכמו כל אישה טובה ודואגת הלכתי הביא לו מגבת.

סתם..איזה מגבת איזה בטיח – הייתי מביאה לו מגבת אם הייתי מצליחה להירגע מהתקף הצחוק!

בין צחוק לצחוק והורדת הבגדים הרטובים הוא סיפר לי על המעידה.

לרגע הפסקתי לצחוק, כי מעידה מטופשת כזו הייתה יכולה להיגמר אחרת..הוא היה יכול לחטוף מכה בראש

אבל רק לרגע הפסקתי לצחוק- הוא אשם!

הוא סיפר את זה כל כך מצחיק..

מילא נפל למים- אבל איך עולים?!

אז מי שראה היום בחור יפה וגדול שוחה לו בין הסירות של המרינה באשקלון- זה בעלי!

 

בדרך למקלחת הוא נלחם עם הג'ינס שנדבק לו לעור – אחחח,כל הסיטואציה הזו הייתה מצחיקה...

בעוד הוא נלחם עם המכנסיים הוא התחיל לקטר שכולו מכווץ ואני צוחקת לי.

באמת כולו היה מכווץ ..מי הים לא עושים לו טוב לבולבול.

אני לא אפרט- כי אין הרבה  מה לפרט!!

דיי- חשבתי שהכתיבה תרגיע אותי..הרבה זמן לא צחקתי ככה!!

 

שבת נפלאה וצוחקת לכם!

 

 

נכתב על ידי , 19/1/2007 20:19  
80 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)