לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

זה מבאס..


התחת שלך בולט  החוצה.. עדכן אותי איש שנראה מיושב בדעתו.

אוטומטית סובבתי את הראש לעכוזי

"לא"...צוחק לו האיש, "התכוונתי לצורה שהחנית את הרכב".

ידעתי שלזה הוא התכוון ..רק רציתי שיפסיק להסתכל לי על הישבנים של הרכב.

אחרי יותר מחמש עשרה שנות נהיגה- אני עדיין חונה כמו תלמידה בשיעור ראשון.

מבאס..

 


 

אני לוחצת על בקבוק של קרם הגוף

הוא משמיע רק פלוצים ריחניים כאלה, קולות מחאה רעשניים המודיעים לי שהגיע הזמן להשליך את הבקבוק לפח-וחסל.

אבל לא...אני לא פריירית , חבל על כל טיפה!

עוד ניעור חזק ולחיצה – הפקק נפתח ובוכטה של קרם נוחתת לי על השטיח.

חבל שלא שאבתי את השטיח קודם.

מבאס..

 


 

שלום ,אני מדבר עם רינת?

לא...

אמרו לי לפנות אליה בעניין של  בלה בלה בלה

הגעת למקום הנכון – אבל אין פה רינת,רק רמה- מקובל עליך?

אהה- טעות שלי,דווקא  אמרו לי את השם שלך.

אז את יכולה לעזור לי בעניין בלה בלה בלה

לא- אבל אולי רינת יכולה.

מה?!

סתם סתם- אני מבדחת את עצמי... אתה צריך סה"כ לפנות לבלו בלו ולסדר לך את העניין

המון תודה לך רינת

אבל קוראים לי רמה!

מבאס...

 


אני קמה בבוקר

מסתכלת על המראה – מתלבטת עם לצחוק או לבכות

שיער מופרע

גבות שמוטות

ובנוסף לזה נוסף לי חריץ עמוק בלחי , כאילו נרדמתי על חרב.

אם להודות על האמת  - כמעט לא הכרתי את עצמי!

"בוקר טוב וואחשה"- ברכתי את ההיא מהמראה

צחקקתי,השתפר המצב רוח

אבל לקום ככה בבוקר –זה מבאס...

  


 

אם תבקשו ( נו תבקשו תבקשו...) ממני להגדיר את השבוע שחלף במילה אחת, הייתי כותבת-"לאמשהוא".

כן ,כן – יש מילה כזו.

אבל השבוע כבר חלף לו

איך שהזמן טס..גם כשלא הכי נהנים.

 

נכתב על ידי , 27/1/2007 00:38  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)