לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

סלח לי אבי כי חטאתי


  המוכשר הזה התחיל את פרוייקט החטאים:

תאווה, זללנות, חמדנות, עצלנות, זעם, קנאה, וגאווה

 

יש לי את כולם !

אז סלח לי אבי כי חטאתי

 

תאווה – איך שאני אוהבת לחטוא!!..,מצידי לחטוא כל יום פעמיים ביום.

 

זללנות – אין לי!

אין לי רגע אחד ללא זללנות

 

חמדנות- אני מאוד חמודה.

וחומדת לצון

ויש קרמבו אחד בודד ומיותם מעל המקרר- שמתי עליו עיין, אני חומדת אותו מהבוקר!

 

עצלנות- אני לא עצלנית,רק איטית , טיפוס שאנטי , מה בוער?...

סעמק!!- עוד פעם נשרף האוכל עד שזזתי מהמחשב?!

 

זעם – אני לא אשמה שאני מרוקאית!.

 בטח תגידו שאני סתם גזענית..אבל אתם עוד תראו..עוד יצליחו למצוא ולבודד את הגן הזועם המרוקאי .

אבל אני לא טיפוס זועם – באמת שלא, דפקט גנטי.

לפעמים כשמצליחים להרגיז אותי...ווואו וואו ( יש מילה כזו במרוקאית) אני ישר נהיית אדומה, העניים בוערות ואני מתבכיינת .

 

קנאה –  אם עוד פעם החברה הברבית הרזה שלי תגיד משהו כמו :"נראה לי ששמנתי"- אני אבעט בה!

זה לא מקנאה,זה פשוט מעצבן!

 

גאווה- כפרה עליי.

 

עם סיגריה אני מצליחה לשלב את כל החטאים הללו:

יש לי תאווה לסיגריה אחרי סקס,וגם לפני – אין כמו לעשן סיגריה אחרי סיגר..

אחרי ארוחה –סיגריה

ואם נגמרים לי הסיגריות פתאום – אני לא עצלנית..מניעה את הרכב לפיצוציה הקרובה וזה לא משנה אם כבר חצות.

כשאני עצבנית-סיגריה.

כששמחה-סיגריה

משועממת-סיגריה

ומה שבטוח- אני לא גאה בזה.

ממחר – אני מצטרפת לגםאמא

נראה איך ילך

אני כבר עצבנית 

נכתב על ידי , 4/2/2007 17:11  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)