לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

יום של כלום


אתם מכירים את הבקרים שאתם קמים אחוזי תזזית ואנרגיה ומרגישים שכל העולם פרוש על כף ידכם ואין דבר שלא תוכלו לעשות ולבצע?

מכירים?

איזה כיף לכם!!

הבוקר קמתי מורדת!!

לא מתחשק לי לעבוד

לא מתחשק לי להכין סנדוויצים לילדים

וממש לא מזיז לי שיש בגדים במכונה כבר יומיים – מקסימום נפעיל אותה שוב(פעם שלישית)

וכמו מורדת אמיתית – קמתי ברוח קרבית להפעיל את המכונה ולהכין כרכים.

לעבודה הודעתי שאני לא מגיעה

מגיע לי יום חופשי !

יופי לי – מה אני אעשה עכשיו?

עוד שעה אני אתלונן שמשעם לי

אסור לי ללכת לקניון – זה מסוכן, תשאלו אפילו את ד"ר משה מהבנק.

אולי אני אלך לים ברגל?..

בשביל מה?..אני יכולה לראות את הים מהחלון שבשירותים.

כשקנינו את הבית, הבטיחו לנו נוף צופה לים

הבטיחו –וקיימו!

את הים אנחנו רואים רק מהשירותים!

ואולי אני לא אעשה כלום?

זה דווקא מוצא חן בעניי – אפשר להספיק הרבה ביום של כלום.

אני רק אתלה מכונה,אכין אוכל לילדים – ואתחיל את היום כלום שלי.

ואסדר קצת את ארון בגדים – יאללה הגיע הזמן להעיף את כל הבגדים שאני שומרת מכיתה ב', בתקווה שיעלו עלי פעם .

ואחרי זה – אני מתחילה לי בכיף יום של כלום

אחחח – השתפרה לי ההרגשה

אני ממש שמחה על יום ה"כלום" שלי!!

נכתב על ידי , 13/2/2007 10:25  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)