לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

אם ואם ואם


אם היו לי 200,000 שקלים הייתי קונה לי אוטו גדול בצבע אדום ומציירת עליו צבי עם לשון גדולה בחוץ!

על הגג הייתי שמה צ'קלקה מהבהבת ומוזיקה של אוטו גלידה – שיהיה קצת עליז.

אני אהיה הדואר נע של הפריפריה!!

אולי זה לא הכי רווחי , ועל הדרך אצטרך למכור סנדוויצי'ם ולחשוב על דרכים יצירתיות בשביל לשרוד כמו : קנה 10 בולים קבל כריך פסטרמה מתנה!

כל כך מרגיז...אולי לא שמעתם וזה חלף לכם מעל הראש –אבל הדואר נע שובת כבר יומיים!

בטח רצה לכם מחשבה בראש כמו: באמשלך מה את רוצה מאיתנו?!, ביג דיל..

אז זה כן ביג דיל- במיוחד לישובי הפרריה, שזה אומר כל הקיבוצים והמושבים הלא נחשבים בדרום.

כן, זו התחושה

אתה גר בדרום – אתה פחות נחשב,פחות רווחי אז למה להטריח את הצבי של הדואר עד לשם? ..

אז הקשישים ידדו עם ההליכון הגלגלים שלהם עד העיר הגדולה בשביל לקבל את כספי ביטוח הלאומי- ביג דיל...זה רק קשיש ועוד מהדרום..

אז הם לא יקבלו מכתבים עד הישוב- אפשר לחשוב ...לדרומיים האלה יש רק מכתבי חשבונות ותשלומים , זה לא מעניין אף אחד !

אז אותי זה מעניין,מציק ומקומם- נו דיי כבר!!, תפסיקו לפגוע שוב ושוב בשכבות החלשות, נראה אתכם גיבורים שובתים יום אחד בתל אביב? – ישר מקצצים לכם את הרגליים של הצבי!.

גם אם היה לי את הכסף לא הייתי עושה את זה, רק בגלל שאין לי חוש עסקי,רק חוש צדק.

וחוש צדק בימנו- זה לא רווחי!

 


 

אם היו לי 200,000 שקל הייתי קונה אוטו מערבל בטון ויוצקת מלא שולחנות - יכול להיות עסק משתלם..

זה הפתרון של פיקוד העורף במקרה של קאסמים בכיתות..

יש תחושה לא טובה (בלשון המעטה ) באזור , כאילו מחכים רק לגפרור שיצית את הלהבה..

 


אם היו לי 200,000 שקל – הייתי  לוקחת מאתיים שקל ממנו להוצאת דרכון , ובכל 199,800 ₪ הנותרים  הייתי מחתימה את הדרכון .

אוסף של חותמות מכל העולם – זה מה שאני רוצה!

נו טוב אני אסתפק באוסף בולים

אבל הדואר בשביתה! 

נכתב על ידי , 15/2/2007 23:16  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)