לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

הופ הופ טרללה


אני בת 38 היום – אמת או שקר?

שקר, שקר וכזב!!

לא מודה באשמה

ולא מודה בעובדות

  

מה?!

עברה כבר שנה?!

מישהו מוכן לעשות לי טובה ולפוצץ את הבלון המעאפן הזה שלמעלה?...

אני יודעת שאני אמורה להרגיש משהו כמו הופ הופ טרללה גדלתי בשנה.

אבל אני מרגישה רק טרללה .

אין סיבה מיוחדת לנחיתת המצב רוח הזו,אלא להפך:מהבוקר קיבלתי טלפונים מאנשים יקרים שגרמו לי להתרגשות על סף בכי..

אפילו הסוכן ביטוח התקשר – אנחנו חברים טובים עוד מהימים שהייתי נכנסת ברכבים כל שני וחמישי.

רק משה מהבנק לא התקשר!

והיקר..איך שאני אוהבת אותו לפעמים,אבל ממש!

הגיע עם זר ענק מדהים ביופיו ( רק לעשירית השנייה עלתה בי המחשבה של וואו ואוו הפרח ינבל..משה לא!) הוא אמר שהוא בחר את הפרחים -זה ריגש אותי עד דמעות.

 

 

טיפה מלוחה

סוללת לה נתיב בלחי

צורבת את העור

היד מתרוממת

לשנות את נתיב הדמעה

את מחליטה שלא..

הפעם בלי התערבות חיצונית

לא אנגב פנים

ולא אשים סטילה בעניים

ניתן לדמעות לזרום

עד שיטפון בעניים

והדמעות כל כך מתוקות

במליחותם

ויפות בשקיפותם

דמעות על חבר שחסר

דמעות על ילדה קטנה

דמעות של שמחה

דמעות של תודה

והמון דמעות

של אהבה

 

 

פיכס עליי- התחלתי את השנה עם ים של דמעות, איפה זוהר המסטול שישיר לי?

כמה שזה ישמע מוזר ( או שלא) – זו המתנה שלי לעצמי.

הרשתי לעצמי לבכות  בשחיתות

עכשיו אני רגועה

מחייכת

מרגישה נקייה

ומה אני מאחלת לי לשנה הזו?

שהשנה הזו תהיה בהרבה יותר טובה אליי מהשנה שחלפה – מגיע לי!

 

סליחה על הפוסט הכבד הזה- ודווקא רציתי לכתוב משהו עליז, עם הרבה קולולולוו,דרבוקות וסוכריות שוקולד מעופפות ..אבל זה מה שיצא..

 

זהו- תם ונשלם החלק הנחאס ועכשיו רק זיקוקים!


 

 וגם האינדיאני המקסים הזה - חוגג היום יום הולדת, הכרתי אותו לא מזמן אבל נכנס לי לנשמה כבר מהתגובית הראשונה- אז מזל טוב לך יקירי.

 


 לטליק מגיע מאברוק ענקי היום – הוא בן 100,000 כניסות (כמעט) !!

וזה לא הכניסות שעושות אותו כזה מיוחד, הכמות רק מצביעה עד כמה הוא מיוחד – והוא אפילו לא כותב על סקס!

את הכניסה הראשונה שלי לבלוג שלו- הרגשתי בלשון

בגללו קיבלתי כוויה מלגימת קפה חם!זה היה מאיזשהו פוסט על ההתנתקות ..

העמדות הפוליטיות שלנו שונות, אבל רבה פעמים דרכו ראיתי דברים קצת אחרת.

בזכותו אני מבינה בספורט ומחזיקה אצבעות בכל משחקי הפניג פונג של שחר פאר.

אבל הכי הכי  אני מחכה לפוסטים של שבת- כמה כביסה עשינו ביחד..

הספקנו אפילו לקבור מכונה אחת

המון חום ,אהבה וטוב לב הוא מצליח להקרין בפוסטים שלו!

לפני שנה בדיוק (אולי לא בדיוק..)  – טליק החליט להתנתק  קצת מהבלוגיה  והוא היה חסר מאוד,  אבל הוא בא לברך אותי למרות תענית השתיקה שלו!- וזו הרגשה טובה..

טלק ידידי היקר- אתה ממש,אבל ממש לא חמוד!

רק מקסים

אז תהיו טובים זה יחזור אליכם

 



 

 

 

תמונה מהיום -  ככה אני ניראת בת 38 , רק פחות חיוורת..

 

 

נכתב על ידי , 24/2/2007 00:16  
107 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)