לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

פורים או כיפורים?


פורים או כיפורים?..

אני לא יודעת מה יש בחג הזה שגורם לי לחטט בתוך הנשמה ולשלוף את כל המסכות שנמצאות שם בביודם.

איזה אוסף מרשים של מסכות יש לי..גם בשביל לכתוב את המשפט הזה נדרשה לי מחצית שנייה בשביל להסיר את מסכת ההכחשה ,האגו שנמצאת במדף מל"ח (מסיכות לשעת חירום)

הייתי רוצה לומר שאני חפה מכל מסכה – כל מה שאתה רואים וקוראים כאן זו אני : מצחיקולה, שטותניקת ורדודה .

אבל אם אומר זאת, זה ידרוש ממני לחבוש את המסכה המכוערת, שאני משתדלת לא להשתמש בה.

אותה מסיכה עטופה בנייר עיתון , והיא שייכת למדף אג"מ (אין גועלית ממנה)

זו מסכת השקרים הקטנים – מידיי פעם אני צריכה להשתמש בה.

דווקא השבוע יצא לי לחבוש אותה :

חברה (לא ממש קרובה)  שאלה אותי איך מכנס הסקיני מונח עליה

זו לא הייתה שאלה של חוות דעת, אלא רצון דפוק שלה לשוויץ .

היא הייתה כל כך מרוצה מעצמה, שלא הייה לי לב להגיד לה-זוועה!!,מה זו הפטרייה  שיוצאת לך מהמותניים?!.. מה זה שווה רגליים רזות ופתאום פטריית שומן נשפכת עליה?

כל כך לא אסטתי..

אז לא היה לי נעים להגיד שזה גועל נפש, שהמכנס מעות לה את מבנה הגוף

אמרתי רק: "נחמד"..

אבל אלה שקרים קטנים,נסלחים

אבל לפעמים אני משתמשת במסכה כנגד עצמי – אני משקרת לעצמי!

איזו בלופרית אני לעצמי..

ויש את המסכה שאני חובשת בערך פעם בשבועיים -  אני לא אוהבת אותה, היא עוקצת וגדולה עליי.

זה המסכה הרצינית -   אוף כמה שהיא לא מתאימה לי..זו מסיכה שותקת וקפואה.

שנים לקח לי להשיג את הדבר הנדיר הזה – זה עלה לי בהרבה דמעות ושטויות.

איתה למדתי לספור עד עשר..ולא להגיד מה אני בדיוק חושבת, במיוחד אם אני יושבת עם אנשים בעלי מסכת אגו מנופח.

את המסכה שאני הכי אוהבת – זו המסכה הליצנית שלי!!

לפעמים היא דבוקה אלי כעור שני – היא חלק בלתי נפרד ממני,ואולי בזמנים האלה היא לא מסכה..

אבל יש פעמים שעצוב לי בפנים ובכל זאת בוחרת לקחת את המסכה המצחיקולה  ממדף של"ח ( שטותנקיות לשעת חרום) .

קל לחבוש אותה- היא מתאימה לי פיקס!

איתה אני יכולה לדחוף את הכאב פנימה

אבל דווקא פה בישרא,למדתי שזה בסדר אם אני אסיר אותה.

אני כל פעם נדהמת מחדש, כמה כוח יש למקום הזה.

הרבה פעמים השלתי כאן מסכה בשביל שיהיה לי את הכוח והאומץ להסתובב בלעדיה בחיים האמתיים.  

 


יותר מחודש אני קוראת בולגרית מדהימה !, אין לה מסכות, אין לה רעשנים

והלוואי הלוואי שהימים שלה יהיו מלאים בשירים וריקודים.

קוראים לה אור הנר , אבל  מכנים אותה סינדרלה

כל יום בשתיים עשרה בלילה היא משחררת פוסט

ואני משחררת אנחת רווחה – זה עוד יום שהיא ניצחה את המחלה.

ולמי שלא יצא להכיר אותה – שווה להיכנס לבלוג שלה, ולא בגלל המחלה.

אלא פשוט להכיר אישה בלי מסכות –אישה יפה בנשמה!

  

נכתב על ידי , 3/3/2007 09:49  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)