לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

דחוף לקוסמטיקאית


היא צריכה קוסמטיקה דחוף!

דבר ראשון אני אוריד לה את כל השחורים מהפרצוף – אני אפוצץ לה אותם

זה בטח יכאב לה

היא בטח תצרח..

לא נורא –לא מזיז לי..

אבל מה אני עושה עם הפרונקל שגדל לה במצח בין העניים- איך היא הספיקה לגדל טולילה כזו?!

אולי זו העין השלישית שלה?

פה כבר דרושה סכין מנתחים שתוציא ביסודיות את כל הג'יפה .

בטח תישאר לה צלקת קטנה וזה בסדר..

יש לה כל כך הרבה צלקות..

שם אני אעסה אלטף בעדינות.

חלק מהצלקות עוד מדממות – מה היא עשתה לעצמה?!

כואב לי עליה.

אומרים שהיא הייתה יפה

אם מסתכלים טוב רואים עוד שרידים ליופי הקדום,הנקי והתמים שהיה לה.

הזמן לא עשה עימה חסד

החיים לא חייכו אליה

יש שמועות שהיא עוסקת בפריצות , היא תמכור את גופה בשביל כמה מצלצלים ..

סתם שמועות מרושעות..אני לא מתעסקת בשמועות רק בקוסמטיקה!

היא צריכה סידור גבות  בבהילות – איך אני אנכש לה את כל השערות האלה?!

היא צריכה מכסחת דשא לא פינצטה.

שששש..מה את מתלוננת ?, אני לא רוצה לשמוע ממך אפילו איי אחד!

לא לזוז...אני צריכה לנכש לך את העשבים שיש לך בפרצוף מהשורש!

זהו – את יכולה לקום

הנפיחות תרד בעוד כמה ימים,או שנים

תסתכלי במראה- תראי כמה שאת יפה.

תנסי לשמור על ניקיון הפנים

להתראות בשנה הבאה

הבנתי שיש לך עוד מעט יום הולדת?

רק בת 59 ? (בננו- היא נראית הרבה יותר)

לא רואים עלייך..

תעשי טובה – אל תתני למושחתים לסתום לך את נקבוביות העור.

תני לעור לנשום

תני לנו לנשום

את לא תקבלי ממני זר וגם לא נרות – דיי, בתי העלמין מלאים בזרים ובנרות נשמה.

אבל דגל אני אפרוס לכבודך – אני רק מצטערת שתוצרת הדגל היא מסין .

תשמעי- עזבי אותך מחלב ודבש

יותר מידי ציפיות הדביקו לך

אל תהיי מתוקה

ואל תהיי לי חלבית

תנסי להיות רק טיפה אנושית

אז מזל טוב לך מדינה

ושתזכי לשנה הבאה.

 

והיי ...שכחת לשלם לי!

נכתב על ידי , 18/4/2007 15:25  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)