לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

"לא רוצה שיחליפו לי את השם ולא אוהבת גם את בנו של השכן"..


אני שוקלת ברצינות גמורה להחליף לי את השם

שם שיהלום אותי, שייצג בדיוק את  מה שאני

מצאתי שם כזה!

מהיום שמי בישראל – פקפקה!!

 

אתמול יצא לי לחשוב עם עצמי , וזה לא קורה הרבה  .

תמיד כשעולה בי מחשבה מציקה או כואבת אני ישר מגייסת את בוב הבנאי של הלב שיבנה לי חומת איטונג שתאטום את הצורב-אם זה לא איטונג אני לא קונה!

אני לא יודעת למה דווקא הבוקר החליטו כל הדברים המציקים לנבוט כמו חומוס מסריח על מצע צמר גפן רטוב.מאיפה הבאתי את הדימוי הזה?! – מה איכפת..כמו שטליק תמיד אומר :לשים אצבע על המקלדת ונראה מה יצא – אני מקלידה במהירות מטורפת כמו חוששת שההקלדה לא תדביק את מהירות המחשבה וחוץ מזה אני כבר צריכה להתלבש לעבודה  ( מה אני אלבש היום?.. – אוףף אין לי מה ללבוש!)

אני עצבנית על עצמי על שאני חלשלושה ועצלנית  כזו, על שאני לא מצליחה לעמוד במשימות הכי קטנות שאני מציבה.

יותר מידיי מוותרת לעצמי והגיע הזמן לעשות לזה סטופ!

אבל לא בבת אחת, ( הנה..עוד פעם אני נותנת לעצמי הנחות..) .

 

מתוך הרשימה הזו אני אבחר  לי 5 משימות ומתחייבת לעמוד בהם עד ה- 10/6/2007.

יעדים קצרים – זה פחות מבהיל..

 

להלן הרשימה:

 

1. לרדת 20 קילו – נו טוב לא להגזים , עד יום ראשון הבא מינוס 2 ק"ג.

 

2. ללכת לרופא  לבדוק מה שלום הכיס  מרה שלי– נגמרו התירוצים והדחיות . זה כבר   לא כואב לי ואולי בכלל לא צריך ניתוח ..

 

3. להפחית בסיגריות

 

4. להפחית בקפה

 

5. לשתות הרבה מים.

 

6.לאכול 3 סוגי ירקות (לפחות) בצבעים שונים , דגנים מלאים, אורז מלא

לנסות לאכול לפי סוג הדם שלי – חבל שאי אפשר להחליף סוג דם , כי לפי מה שקראתי בספר הסוג דם שלי די מעפן. לא מומלץ שאני אוכל בשרים,גבינות,דברי מאפה- אז מה אני אוכל?!

מומלץ לאכול טופו- טפווו כמה שזה מגעיל..טעם של כלום, הטעם שלו מזכיר לי משום מה עיפרון מכורסם מהתקופה שהייתי אוכלת עפרונות.

 

7.ללכת ברגל שעה ביום – מינימום פעמיים בשבוע.

 

8.להשתמש במנוי הבריכה בתדירות גבוה של יותר מפעם בחודש.

 

9. לשאוב את הרכב

 

10.לעשות כל יום מעשה אחד קטן וטוב – לא משהו גרנדיוזי,דברים קטנים כמו טלפון לחבר שמזמן לא דיברתי איתו, להגיד בוקר טוב בצומת לנהג שמחטט באף ועוד כהנה וכהנה.

 

ולראיה באו הצדדים:

 

 

רמה                                                                                   פקפקה   

 

_____________                                                              _____________

 

 

( אני אוהבת את השם שלי, אבל אם אני לא אצליח לעמוד ביעדים האלה – אתם יכולים לקרוא לי חופשי פקפקה...ואני לא רוצה להיות כזו!)

 

נכתב על ידי , 3/6/2007 06:25  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)