לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

בלי כיבודים!


הפכתי להיות רכושנית!

אם יש ספר שאהבתי – אני רוצה שיהיה שלי, שלי ורק שלי ובלי כיבודים!

אני יכולה לתת לכם ביס מהסנדויץ' ,לק מהגלידה ואפילו להשאיל לכם בגדים (חוץ מחזיות,לא להגזים) – אבל תבקשו ממני להשאיל לכם ספרים!

אני לא אגיד "לא" – אבל אני אעשה לכם את הפרצוף תשעה באב שלי, אני אשאל אם אתם קוראים מהר, אם יש לכם צו יציאה מהארץ שלא תצאו לי פתאום לחו"ל ומתי אתם מתכוונים להחזיר לי את הספר?!

ובכלל -לא כדאי שתקנו בעצמכם?  

התופעה הזו היא דיי חדשה – תמיד הסתפקתי בקריאת ספרים בספריה העירונית , בשוטטות בחנויות הספרים – אני יכולה שעות לבלות בחנות כזו ומעדיפה לעשות את זה לבד בלי שני ילדים מעצבנים שישאלו כל רגע: "נו אמא..סיימת?, נו...מתי הולכים לאכול פלאפל?"

אחח- יצירות הפאר שלי..כמה שניסיתי ,לא הצלחתי להעביר להם את טעם המילה הכתובה.

אני כמעט ולא קונה ספרים והשיקול הוא כלכלי נטו.

בפנטזיות שלי אני לוקחת עגלה של סופר וממלאת אותה בשני ספרי פנטזייה,שני רומאנים ,ספר שירה אחד  ואני אוסיף מלא הטנא את גרוסמן,אדף  ומעט קציר

למעלה למעלה אני אוסיף את הקלאסיקה של ספרי הילדים – זה בשביל הנכדים!

אולי האהבה לספרים מדלגת דור..

אבל זו פנטזיה , במציאות אני קונה רק ספרים במבצע או כשאני עצובה ואז אני אשלם מחיר מלא – זה ירוקן לי את הכיס אבל ימלא לי את הנשמה.

אבל מה לעשות שאני בדרך כלל טיפוס שמח?

 

לפני כמה שבועות גיליתי את האתר הזה

כל נרשם לאתר מקבל ספר חינם – האמת, שהייתי דיי סקפטית

מה הם "קוקו"?!- ככה לתת ספר חינם והם עוד נותנים לי אפשרות בחירה, לא מאמינה להם, מה הם חושבים להם שאני פתי?!

אז נרשמתי ..

ביום שבת בבוקר אני מרוקנת את תיבת הדואר ומגלה  מעטפת פצפץ  שמנמנה ובתוכה הספר "מומיק" של דויד גרוסמן.

ניחוח נעים של ספר חדש – ספר בתולי, אני הראשונה שפותחת אותו –חצי אורגזמה!

תענוג לקבל ספר במתנה !

 

 

נכתב על ידי , 5/6/2007 21:25  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)