לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

יסורי גמילה


נפרדנו..

(אפשר לקבל מוזיקה של זוהר ארגוב?)

בלי מילות פרידה, בלי חיבוקים או נישוקים .

אחרי עשרים שנה שאנו  ביחד – אמרתי לו שלום

זכורה לי הפגישה הראשונה שלנו ביחד, הייתי נערה בת שש עשרה או שבע עשרה .

נשארנו שנינו לבדנו בחדר , חושך מוחלט

הושטתי יד בהיסוס, קרבתי אליו שפתיים בהתרגשות, בחשש.

נוצרה בייננו כימיה טובה – כמה עשן יצא..

שמרתי עליו בסוד

ידעתי שההורים לא יקבלו אותו למשפחה.

אבא ישר יאמר שהוא לא מבין איך יצאתי לתרבות רעה, בנות לא מתנהגות ככה!

ואמא – היא בטוח תקונן ותאשים את עצמה, על שנכשלה בחינוך, על שיצאה לה בת סוררת.

שמרתי אותו בסוד כמה חודשים טובים ואולי אפילו שנה.

יום אחד החלטתי שאני יוצאת מהקופסא –ומספרת!

"ואוו וואו" ( נא לקרוא את זה במבטא מרוקאי כבד של סבתא חביבה )- קיבלו את זה קשה , כמעט רציתי להציע להם סיגריה בשביל שיירגעו.

 

היום אני כבר שמונה ימים ,שעתיים , שבע דקות ואין לי מושג כמה שנית –בלעדיו.

לא קל

הוא חסר לי

איתו הרגשתי בטוחה יותר

כשהיה עצוב- הוא הרגיע

גם לכל השמחות היה שותף

אפילו שהיה סתם רק משעמם , היה נוכח , משלב עימי אצבעות.

אוף הוא כל כך חסר לי

יש למישהו סיגריה?

 

פוסט ראשון ללא עשן של סיגריות !

יופי

מחיאות כפיים

כיפק היי

אפשר רק שאכטה?

 

שמתי לב לתופעה מדאיגה  - המחשבות שלי מחודדות וצלולות יותר כשאני מעשנת.

אני יודעת לחשוב רק עם סיגריה

בלעדיה –אני לא חושבת

אה- גם איתה המחשבות שלי לא היו עמוקות במיוחד.

 

 

נכתב על ידי , 20/8/2007 17:22  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)