לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

ירוק ירוק


 

כשהגענו לבית לפני שש שנים שתלנו עץ תאנה , אז הוא נראה יותר כמו ענף עם עלה מצ'וקמק למעלה .

אחרי שש שנים העץ מגיע לקומה שנייה, הבן קוטף לו תאנים מהחלון שבחדר ( התמונה  בכותרת צולמה מהחלון של הבן )ומידי פעם הוא בא אלי עם תאנה גדולה במיוחד ואומר : "הינה אמא, זה בשבילך"

לתאנה שהוא מביא לי יש תמיד טעם מיוחד.

 

בשעה כזו של בוקר אני אוהבת להסתכל על העץ  ולחפש איזו תאנה בשלה ובקולות קישטה קישטה מסלקת ציפור חצופה עם מבט ממזרי

כן כן, אני מזהה אותה , אני כמעט בטוחה שזו אותה ציפור  

כבר כמה ימים שהיא מקדימה אותי ואוכלת לפניי את התאנים

 

העיניים שלי קולטות תאנה שמנה , צהבהבה בדיוק כמו שאני אוהבת – זה ידרוש ממני לקפץ ולנתר בשביל להגיע אליה

לא נורא , בשביל תאנה טובה אני מוכנה גם לרקוד.

היד נוגעת בתאנה ומרגישה שהיא חלולה – באסה הציפור הקדימה אותי גם הפעם

ציפור עארסית חצופה!

אני אומרת לכם – הציפורים האשקלוניות...זוועה!

 

החלפתי צבעים בבלוג – הירוק יותר נעים לי לעין

אני כבר לא " החיים על פי הזפטא" , אף פעם לא התחברתי ממש לשם שבחרתי לי .

נראה לי שאני במשבר גיל השלוש שנים

עוד חודש אני אחגוג פה שלוש שנים – פששש

 

 

תביא כיף!

 

 

 

נכתב על ידי , 2/8/2008 05:57  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)