לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

מקום 53


חוק חינוך חינם אמור לאפשר לילדים ללמוד 12 שנים חינם

המציאות שונה , והגיהוצים שהכרטיס המגנטי שלי עושה החודש יעידו על כך.

אני שמחה שיש לי את היכולת לתת להם את מה שהם צריכים, רק שילמדו , שיצליחו ,

מה סך הכול אני רוצה?

נראה לי שאני מגזימה בדרישות שלי.

כל כך עצוב לקרוא שאשקלון היא במקום  ה-53 בהשקעה בחינוך

 

מקום 53 ?!

נראה לי שרשות העירה באשקלון מבינה אחרת את המושג "חוק חינוך חינם" , אולי היא חושבת שגם היא פטורה מלהשקיע בחינוך והחינם מתייחס גם אליה .

אולי היא דוגלת בחינוך אחר שאומר- לא לחינוך!

למה להכניס ילדים לכיתות , ולכבול אותם בשיעורים ובלימוד משוואות – נשחרר אותם לטבע , ואם אין טבע אז גם כבישים , סמים ואלימות זה בסדר.

 

מקום 53?!

למה הילד שלי מקבל שום דבר לעומת ילד מהמרכז ?! – במה הוא שונה ממנו ?

איפה מערכת החינוך שתפקח ותדאג שהילדים שלי יקבלו בדיוק מה שמגיע להם?

אני כל כך שונאת את הרגשת הקיפוח שמסתננת בי עכשיו- זה לא עושה לי טוב , אבל אי אפשר להתעלם מהדרום המקופח:

קודם הקאסמים – במרכז היו מסכימים שקאסמים ינחתו עליהם ?

ועכשיו האין חינוך

ביטחון וחינוך – זה מה שאני רוצה בשביל הבנים שלי, זה מוגזם לדרוש את זה?

 

מקום 53?!

נו טוב , אני אפסיק לקטר ואלך לקנות בדידים לבן שעולה לתיכון

 

נכתב על ידי , 13/8/2008 13:58  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)