לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

כמו פטריות אחרי הגשם


שלטי הבחירות –מזכירים לי פטריות

 

כל בוקר כשאני נוסעת אני רואה עוד פטרייה חדשה שצמחה לה בלילה  , נראה לי שהפטריות הללו רעילות , לא אכילות

בשבוע שעבר היו אולי שלטים של שניים שלושה מועמדים לראשות העיר, והיום נראה לי שכל תושב מעל גיל חי מצוות הגיש מועמדות.

נורא מצחיקים אותי השלטים הללו

יש שלט של מועמד שתלוי על עמודים גבוהים גבוהים, חייב להרים את הראש בשביל לראות את אותו מועמד – אני לא בוחרת בו!

קצת צניעות, עוד לא נבחרת ואתה כבר מסתכל עלינו מלמעלה?!

 

ויש שלט עם מועמד , שנראה לי שסוכנות לוק שלחה- מזה כל היופי הזה?!

אני כבר רואה אותו עושה טיפול קוסמטי לעיר , ואולי קצת מייקאפ  לפרנוקל הפשע , צללית זוהרת לשחיתות, ומריחת אודם זוהר ונוצץ לבעיות האבטלה

טיפול קוסמטי לא מספיק לעיר הזו

לא בוחרת בך – אתה יותר מידי יפה בשביל ראש עיר

צריך ראש עיר עם חולצת עבודה, כובע טמבל ומגפי גומי גבוהות ורצוי שיהיה לו ידע באינסטלציה , כי הוא הולך להיכנס עמוק לביוב.

רק שאלה קטנה..תגיד, אצל מי עשית פאן?

 

ויש שלט עם מועמד בן מאה, שבחר לתלות את התמונה שלו מהבר מצווה

אם היית בוחר לתלות את התמונה האמיתית שלך , עם קמטי הזקנה והעור הנפול – רוב הסיכויים שהייתי בוחרת דווקא בך

מי שמטייח בגיל, יטייח גם בדברים משמעותיים יותר

לא בוחרת בך!

רק שאלה אחת – תגיד ..מה פרשת השבוע שלך ילד?

  

ויש את השלט  של מועמדת, אישה, עם ציצים יפים!!

כל הכבוד לה על התעוזה -  אין סיכוי שהיא תיבחר , כי יש לה ציצים , היא אישה  

כבודה במקומה מונח

ורצוי שאת כל הכבודה שלה תשאיר במטבח

נורא רציתי לבחור בה, אבל היא יצאה עם כזה קמפיין דבילי, מאכזב

לא בוחרת בך

רק שאלה קטנה – את באמת מאמינה שאת יכולה על העיר הקשה הזו?

אם תגידי כן – הקול שלי, שלך הוא!

  

כל כך הרבה מועמדים, ואני לא מוצאת אפילו מועמד אחד שהייתי רוצה שיהיה ראש העיר שלי.

אחכה בסבלנות – אולי המחר יביא איתו פטרייה אכילה

 

נכתב על ידי , 29/8/2008 07:46  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)