לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

כל הימים כל הימים חולמת אני ...


אם מחר אני אמצא בקבוק קולה  שנשטף מהים ובתוכו שוכן לו ג'יני  כחול שמן וגדול שנותן לי שלוש משאלות מתנה על ששחררתי אותו מהגזים שבתוך הבקבוק, סביר  להניח שמתוך בהלה אני מבזבזת את המשאלות תוך פחות מדקה.

והמשאלות יהיו: כנס חזרה לתוך הבקבוק!

                       עוף לי מהעיניים!

                       ושלא תחזור לי יותר!          

 

ופוף- ככה ייעלמו להם שלוש משאלות שבהם הייתי יכולה לבקש את כל שחשקה נפשי

 

ואם מחר אקנה לי מנורה ישנה ואשפשף אותה קלות עם סיליט להסרת עובש ואבנית – ומתוך המנורה יצא שד גדול ומשתעל, כי האדים של חומר הניקוי לא עושים לו טוב,

ואותו שדון יברבר בנוסטלגיה על ימים שהיו מעירים אותו בשיפשוף ולא מרעילים אותו בחומרי ניקוי ובין שיעול לשיעול יבקש ממני לומר את שלושת המשאלות שאני רוצה.

ואני קטנת אמונה- אחפש את המצלמה הנסתרת בתוך המנורה ובמקביל אכניס את הבטן פנימה, כי אומרים שהטלוויזיה משמינה  את הבן אדם לפחות ב-5 קלוגרמים ולא מתאים לי להראות כמו סומואית כשיגאל שילון יצא מהמנורה עם סיגר דולק  ויצחקק לו.

 

 ואם מחר דג הזהב שבאקווריום ידבר איתי ויבטיח לי  הגשמת שלוש משאלות בתנאי שאני אוציא אותו מהאקווריום המשותף לו ולדג השחור הטורף, כי נמאס לו לברוח ולנוס על חייו רק בגלל שאני חושבת שכתום ושחור  יוצא יפה ביחד באקווריום.

אני בטח אבקש מהדג לשתוק, וככה אני אבזבז לי משאלה

יש לי תחושה שגם אם האפשרות להגשמת משאלה תעמוד לי מול הפרצוף- אני אפספס אותה!!

 

ואם אני אשאל את היקר מה הם שלוש המשאלות שהוא מבקש לעצמו התשובה לא תהיה שכמובן אני התגשמות כל משאלותיו

אני אהפוך לדולי עצבנית – זו מסלטי אחלה

 

 

 

מחר אני בת שלוש,אני מדפדפת לי בבלוג ויכולה לראות את הצמיחה שלי – אני צריכה עוד לגדול המון ( בבקשה בבקשה לא ברוחב) חסר לי עוד חוסן ועוד כמה דברים שאני רוצה שיהיו בי ,

בזמן האחרון אני כותבת פחות ומגיבה פחות , אבל זה זמני , זה יעבור

הרי ידוע שגיל שלוש בבלוג – זה כמו משבר גיל ה-40 בחיים האמיתיים

תודה שאתם איתי

נכתב על ידי , 15/9/2008 17:02  
הקטע משוייך לנושא החם: 3 משאלות
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)