לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

בסך הכל זה היה שיעור טוב בשבילי


 

אביב קם הבוקר עם עיניים בורקות ופנים חיוורות , יד על המצח הבהירה לי שלילד יש חום.

אני מלטפת לו את הראש ושואלת אותו למה הוא לבוש לבית הספר

הוא רק אמר שיש לו מבחן בהיסטוריה שלא מתחשק לו לגשת אליו למועד ב' וחוץ מזה אם הוא היה אומר לי שהוא לא מרגיש טוב בטח לא הייתי מאמינה לו וחושבת שהוא מחפש תירוצים בשביל להתחמק מהמבחן.

אווצ' – זה צבט בלב , הילד העדיף לא לשתף אותי כי אולי הייתי מגיבה בחוסר אמון לתחושות שלו.

שאלתי אותו, מתי לא האמנתי למה שהוא אומר.

והוא נתן דוגמא

ועוד דוגמא , אבל כל הדוגמאות הם מלפני כמה שנים כשחוש הדרמה והמשחק היו מפותחים אצלו והיו כמה פעמים שהוא ביים השתעלות, כאב ראש, גב בשביל התחמק מאיזו פעילות בית ספרית לא חשובה מבחינתו , כמו יום ספורט, יום ראשון או יום שני ובמיוחד היום הכי מיותר ללימודים בשבוע- יום שישי.

היו כמה פעמים שנפלתי בפח

והיו כמה פעמים שפשוט אמרתי לו – יאללה יאללה , עברת את מכסת האמא הפראיירית והתמימה!

ויכול להיות שפישלתי ולא האמנתי לו כשהייתי צריכה ... אוף זה צובט

אני מנשקת ללחי הבוערת של הבן והוא מספר לי שכל הלילה הוא לא הרגיש טוב ובקושי עצם עיין.

אז למה לא הערת אותי? אני שואלת , כי היה לי כל כך ברור שאני תמיד בשבילו ואם הוא לא מרגיש טוב , אני אקום תוך רגע מהמיטה להיות שם בשבילו, להכין לו איזו כוס תה או לתת לו כדור .

הוא רק הרים כתפיים בעייפות

ואני נשארתי עם לחי טיפה בוערת – קיבלתי סטירונת קטנה  שהבהירה לי שאני לא ממש מכירה את הבן כפי שאני חושבת ואני צריכה אולי להיות יותר קשובה או להתחיל "לחפור" לו יום וליל ולהבהיר לו שתמיד אהיה בשבילו ושישתף אותי בכל מה שעובר עליו .

 

 



 

 אביב ועומרי - הנסיכים שלי

 



איך שאני אוהבת את התמונה הזו , יד בבטן יד בלב - חזקה לי התמונה הזו

נכתב על ידי , 27/10/2010 12:41  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רותי סמרטוטי


 

רותי סמרטוטי

להיות תקועה בפקק אחרי משאית , יכול להיות תענוג אם יש לכם את רותי סמרטוטי שתשעשע אתכם.

והרותי הזו כל כך בידרה אותי שהייתי חייבת לצלם אותה!

כשהמשאית הגבירה מהירות, רותי בתגובה הזיזה רגליים וידיים והשתוללה משמחה ,   – רק חסר שתצרח "כיפק היי" .

כשהמשאית עצרה , היא נתנה לרוח לבדר לה את השיער – נראה לי שהרוח החמה והלחה של אתמול עשתה לה קשרים בשיער.

היה לי טיפונת עצוב להיפרד מהפקק ומרותי הסמרטוטי שהעלתה בי חיוך במשך כל הנסיעה.

אולי צריך להוציא איזה חוק ולחייב את כל בעלי המשאיות לתלות בובות או אביזרים משעשעים , או לפחות סטיקרים מעניי...ני..ני..ים ( בלשון נח..נחמ..מן ) – לטובת הנהגים שמאחוריהם

 

 



נכתב על ידי , 21/10/2010 12:45  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא רק לתיש יש זקן


ביום ראשון הקרוב הבן הגדול יוצא לטיול שנתי שלושה ימים בצפון והקטן ליומיים טיול של"ח בדרום.

המילה של"ח תמיד מחזירה אותי עשרים שנה אחורה ( למען הדיוק 25 שנה – אבל לכתוב רבע מאה גורם לי להרגיש מתושלחית) לתיכון.

המורה לשל"ח שלנו, היה מורה יפה תואר , אני חושבת שלא הייתה בת בתיכון שלא נישקה והשכיבה אותו בדמיונה, אי אפשר שלא התאהב בו.

הוא לבש חולצת טריקו צמודה ודהויה  ומכנסיים קצרצרות שהבליטו את שרירי הרגליים השעירות שלו.

ועל רגליו המאובקות באדמת הארץ הוא נעל סנדלים תנכיות – הפשטות שלו הקסימה אותנו.

הוא היה חף ממותגים , לא נעלי אולסטר או מכנס לוויס שהיה אופנתי בתקופה שלי  וגם לא משקפי רייבנד שהיו שיא האופנה אז.

באחד הימים המורה לשל"ח מכריז על טיול שיתקיים בעוד כמה שבועות , על המפה הוא מסביר את המסלול  ומוסיף כמה הסברים בלוח השחור.

אני לא מקשיבה, אני עסוקה בלהסתכל על השפתיים שלו נעות ולחשוב על דברים שגורמים לי להסמיק .

"רמה את אדומה, הכל בסדר?" עוצר המורה את השיעור ופונה אליי.

אני רק מהנהנת ומסמיקה יותר ומבוהלת שאולי הוא מצליח לקרוא את המחשבות הפרועות שלי.

כולנו התרגשנו לקראת הטיול , אני חושבת שזה גם היה הטיול הארוך הראשון מחוץ לבית.

הכול היה מאושר ושמח עד שלאוטובוס נכנסה אישה יפה כמו ב'גורנלים  אוחזת כמנצחת בידו של המורה לשל"ח.

לא סבלנו אותה מהרגע הראשון, וכבר אחרי שעת נסיעה ועוד לפני שגמרנו חצי מהחטיפים שגירמו לנו לחצ'קונים החלטנו שהיא לא כזו יפה ולא זיק לה איזה ניתוח אף והקטנת חזה .

נראה שלמורה לשל"ח לא הפריעו כל הפגמים שאנחנו גילנו בה כבר בשעה הראשונה.

הם ישבו בקדמת האוטובוס

ואנחנו בסוף האוטובוס מצקצקות על מר גורלו של מורה לשל"ח וקצת עצובות , כי המהממת והמעצבנת הזו מצליחה להאפיל גם על החלומות דמיוניות שלנו על המורה לשל"ח.

ביום השני היא לא הצטרפה לטיול שלנו , ואנחנו הרגשנו מאושרות שהמורה חזר לכוחותינו .

באחד המסלולים הרגליים והמתישים של אותו טיול ,היינו צריכים לעלות איזשהו צוק

המורה הוביל ואנחנו אחריו.

באחת העליות הרמתי את הראש למעלה והזדעזעתי עמוקות למראה שנגלה לי.

כמעט החלקתי מהסלע מעוצמת הטראומה

ובאותו הרגע , כל האהבה העמוקה שרחשתי למורה לשל"ח התפוגגה לה והכל בגלל תלתל קטן , איזה תלתל קטן .. מלא תלתלים!!

כשהמרתי את הראש , הדבר הראשון שראיתי – זה לא את הנוף הארץ ישראלי , אלא שתי ביצים שעירות ומלאות תלתלים שביצבצו ממכנסי המורה לשל"ח.

נתתי מכה לחברה ובאצבע כיוונתי אותה לצפות בזקן השעיר של המורה.

" איכככ.. פ'גרת"... צעקה עליי בזעזוע, אבל באותו יום שנינו הפסקנו להתאהב במורה לשל"ח והעברנו את האהבה שלנו ליגאל השמן והקירח.

 

בכלל לא רציתי לכתוב על הרסטות של המורה לשל"ח אלא על זה שמחר שני הבנים שלי בטיול ומרגיש לי מוזר להיות לבד בבית, בלעדיהם.

וקצת עצוב לי ואני מעדיפה להדחיק , שזו מעין מיני הכנה לזמן שהם יעזבו את הקן.

 

 

נכתב על ידי , 9/10/2010 08:25  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)