לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

גיבור של אמא


אני כותבת את הפוסט לצלילי השיר "גיבור של אמא", פעם הראשונה שאני שומעת אותו והוא מרגש אותי מאוד.


אביב שלי

בן יקר שלי ,

ביום שני אתה מתגייס

ביום שני אתה מתגייס

ביום שני אתה מתגייס?

אני כותבת את זה כמה וכמה פעמים בשבילי , בשביל לקלוט שאוטוטו הבן הקטן שלי יסיר את בגדי האזרחות לטובת מדים ירוקים ושנעלי הספורט הקלילות יוחלפו בנעליים שחורות וכבדות.

על הצוואר תהיה לך דסקית עם מספר אישי – זהו, אתה רכוש צה"ל

אבל עם כל הכבוד לצה"ל , ויש המון המון כבוד , שהוא לא ישכח שאתה קודם כל שלי ויעידו על כך 18 שעות צירי לידה !

זה נשכח ברגע שהניחו אותך בזרועותיי , אושר גדול הבאת לחיי ילד שלי!

השיחה שלנו הראשונה ביחד , הייתה כשהיית בן יום או יומיים .

אני דיברתי, אתה רק נתת בי מבט עייף שאמר משהו כמו : בחיית אמא שלך, בלי שיחות כבדות.. רק עכשיו סיימתי מסע תעלת הרחם !

הבטחתי לך שעד שתגיע לגיל הצבא , כבר לא יהיו מלחמות, כבר לא יהיו פיגועים

עולם מושלם אני אבנה לך

יש לי המון זמן !

אם בתשעה חודשים הצלחתי להביא אותך, ילד מושלם שלי.

בשמונה עשרה שנים אני יכולה לשנות עולמות!

אני סופר אמא שכזאת.

אני מבטיחה לך

והבטחות צריך לקיים .

 

אתה נתת בי מבט עם חצי חיוך רדום, ושחררת נפיחה .

יופי בן יקר שלי, ערסלתי באהבה, פלוצים לא שומרים בבטן!

 

לא עמדתי בהבטחה , אני לא כזו סופר אמא , אני גם לא עשיתי משהו בשביל שהעולם יהיה קצת יתור טוב .

דווקא לא כל כך נכון- הבאתי אותך לעולם ובזכותך הוא בהרבה יותר טוב!

אז רגע לפני שאתה מקשיב לפקודות מטכ"ל

אתה תקשיב לפקודה של אמא :

 

בן יקר – ליבך הוא הבסיס ! שמור עליו!

 

שמור על עצמך

שמור עלינו

ושאלוהים ישמור אותך!

 

 

נכתב על ידי , 22/11/2014 06:03  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)