לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

תופי הטם טם


אני לא סובלת קור,אבל נמאס לי לקטר.

הסתכלתי על הפוסטים שלי מחורף שעבר -  מה אני אגיד לכם..אני ממש מגעילה!

פוסטים שלמים הקדשתי לנזלת,אופייה וצמיגותה

ובימים טובים – כתבתי על אף האדום והנפוח שלי.

זה מה שעשיתי כל החורף-קיטרתי?!

החלטתי שהחורף הזה אני אשתדל להתלונן פחות

אני אקבל את הקור המקפיא – בחום ואהבה

לא אספר על האצבעות הקרות  שאטוטו נשברות ונושרות על המקלדת .

אני אפילו לא אתלונן על הענן שרדף אחרי היום – כי זה ענן של גשמי ברכה..בטח הוא רצה שאני אגדל ואתפתח עוד לרוחב.

אחרי שהענן האפור והשמנמן השקה אותי במימיו הטהורים והזכים ( אתם שמים לב כמה אני משתדלת?) החלטתי להיכנס למקלחת רותחת.

לא בשביל להעליב את הענן חלילה – בשביל הפוטו-סינטזה כמובן.

 

איזה מים רותחים –פשוט תענוג!

המים היו חמים על גבול הכוויה – אבל זה היה לי נעים,ולרגע חשבתי שחבל שאין לי מיטה במקלחת.

זה היה יכול לשמש אותי יופי.

וככה חצי רדומה ,אני מפליגה לי במחוזות הדמיון..

הלוואי שהייתי גרה באפריקה!

לא צפון אפריקה – זה ג'ונגל ג'ונגל

אלא באפריקה של נשיונל גאוגרפיק!

מתאים לי להיות איזו אומפופו עם עצם של שור תקוע לי בשיער

על העצם באף אני מוותרת

להסתובב כל היום עם חצאית מיני מעור נמר ולרגלי רק סוליה של ג'יפה.

וחום השמש מקיף אותי.

אני שוכבת לי בערסל מקש ואמפופי הבעל....

 

"אמא!!!!- את גומרת את כל המים"

אוף- קטעו אותי מהדמיון, וכמעט ראיתי אומפופי שחור

מעצבנים..

ועכשיו איפה המגבת?- עוד פעם שחכתי?!

שיגמר כבר החורף המעצבן והבלתי נסבל הזה

אז הבטחתי לא להתלונן ...אז מה?

ממחר-אני לא אתלונן

 

 

 

אפריקה

יהודית רביץ

לחן: יהודית רביץ

אפריקה, אפריקה.

תופי הטם, טם.

 

הדלתא הירוקה

והיאור גדול המים,

 ואמא הרכה שלי,

 בין דיונות ושמיים,

פיתום ורעמסס,

הנילוס התוסס -

 וקני הסוף הנכנעים לריח הערביים -

 

אפריקה, אפריקה.

 תופי הטם, טם.

 

המלח והחול

 שעוד צורבים לה בעיניום,

 הדקל הגדול שהיתמר מעל הבית,

הספינכסים השותקים, האש בעמקים -

 ואד שקוף המכסה בלילה את מצרים.

 

אפריקה, אפריקה.

 תופי הטם, טם.

 

עביה לבנה

 ושמשיה על אופניים,

 בקתת חימר קטנה מול ארמונות עד השמיים.

 בשוק המון אדם, ריחות בנחיריים -

וסבא שנרדם על המפתן בצהריים -

 

אפריקה, אפריקה.

תופי הטם, טם.

נכתב על ידי , 27/12/2006 21:37  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מספרים רבותיי..מספרים


 

 

           

גם אני מצטרפת לפרויקט  שלו

 

 

1-     משכנתא

2-     הלוואות

3-     בריכות לאורך בלי לטבוע!

4-     טסטים , לא שאני סתומה או משהו, פשוט זהירה – העדפתי לנהוג על המדרכה.

5-     חמישה ימי עבודה

6-     יום שיש מנוחה- עם הדלי והסחבה

7-     ויום השבת קודש להורדת שפם וסידור גבות

8-     דגים שוחים להם באקווריום

9-      בבוקר היו תשעה

10-אצבעות לי יש כל דבר יודעות הן

 

הדבר שאני הכי לא טובה בו , על גבול הפיגור – אלה הם מספרים.

תשאלו אפילו את דויד – המורה למתמטיקה שלי.

מצידו, שבכל שיעור שלו אני אשחק כדורגל עם הבנים.

איך שלא אהבתי את המקצוע הזה..כשהם למדו כל שני נעלמים,אני פשוט רציתי להעלם

כשלמדנו על בעיות של רכבות וכאלה,בסגנון של: "רכבת יוצאת מאשקלון במהירות של"... היה לי חשוב לקטוע את המורה ולהבהיר לו את טעות התרגיל- אין רכבות באשקלון!!

והוא , במקום להודות בטעות שולח אותי שוב פעם להירשם במזכירות.

ושלא נדבר על משפט פיתגורס  - עזבו אתכם ממשפט,תכניסו אותי ישר לכלא!

בדם יזע ודמעות- הצלחתי איכשהו לעבור בגרות 3 יח' בציון גבוה – 69! ( וכולם חשבו שאני משריינת את המספר 69 בגלל..בגלל שנת הלידה שלי!)

 

בתקופת הצבא,בסביבות גיל ה-20 נפתח לי גם השכל!

המספרים כבר לא הבהילו אותי, המוח נהיה פחות אטום

אני זוכרת את עצמי באותה תקופה בשירותים – פותרת תרגילים שלמים עם שני נעלמים.

היו תרגילים שגרמו לי לעצירות

בשביל לבדוק סופית אם נפטרתי מחרדת המספרים נרשמתי לקורס הנהח"ש סוג 1 – שנאתי כל רגע.

רק בגלל ששילמתי מכספי האישי אילצתי את עצמי לעבור.

ובשביל להתעלל בי יותר עברתי גם הנהח"ש סוג 2 .

ואם סוג 3 לא היה כל כך יקר,בטח הייתי עושה גם אותו- סוג של מזוכיזם..

 

והיום כשאני בוגרת,וראיתי כבר מספר או שתיים בחיי , אני יכולה לומר בוודאות שאני לא אוהבת מספרים,

מה לעשות ..אני לא מהטיפוסים שיקבלו אורגזמה ממאזן.

( זה שצרחתי היום מעונג כי התאזנה לי הקופה – זה רק בגלל איזה 0 בן זונה שברח לי בהקלדה ועד שעליתי על הטעות ..)

 

 

נכתב על ידי , 25/12/2006 20:17  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גלויות צבעוניות מהחיים האפורים


 את כל התלונות לגבי הכותרת נא להפנות ל- חומות

יש ביננו הסכם : הוא יעזור לי לבחור כותרת ואני בתמורה אתן..אתן מספר!

הכוונה לפרייקט המספרי שלו.

 

השבוע טרקטור מתוסכל- במקום לקצור חיטה החליט לקצור כמה עמודי טלפון

לא נורא –אפשר להסתדר בלי טלפון, אבל בלי אינטרנט זה פשוט סיוט...

התקשרתי ל-166 , מאוד נדיבים החבר'ה שם

דברתי עם דויד – הוא מסר שהתקלה רצינית וזה ייקח לפחות כמה שעות

אוקיי – התקשרתי שוב אחרי כמה שעות(חצי שעה)

ענתה לי מיכל – מצטערים, מוסרת לי בחורה עם קול של ציפציף – קנה מידה של התקלה גדול יותר , מקווים שעד מחר תתוקן התקלה.

מזה?!

לא מוכנה לקבל את רוע הגזרה – התקשרתי שוב

ענתה לי אירית – והגועלית הזו מסרה את אותם דברים שמסרו החברים שלה- בקצרה:תשכחי מאינטרנט היום!

ככה...כולם החליטו לעשות יד אחת נגדי..

שאלתי את אירית, איך זה שאני לא רואה אפילו טוסטוס של בזק באזור?..

מה בעיה לשים קווי טלפון? ..לא ביקשתי "קווי זהב" רק קווי טלפון פשוטים!

אפילו  התוכי הירוק והערסי שלכם –לא נמצא פה!! –הוספתי בכעס!

והיא פתאום תפסה התקף צחוק ..

והייתי רצינית לחלוטין..אבל אנשים צוחקים מרככים אותי.

 


היום סירבתי להצעה מגונה

וזה לא היה כל כך קל..

הוא נראה טוב

אחח- הייתי מוציאה לו את המיץ!

או יותר נכון את הריבה

היום אמרתי בפעם הראשונה

"לא" –לסופגנייה.

 


אני יושבת מול המסך – ואני כל כך רגועה ושלווה,איזו הרגשה מבורכת זו ..

הדבר היחידי שעשיתי השבוע זה לעבוד ולישון .

מצאתי לי דרך להתמודד עם דברים – ללבוש את הפיג'מה ,לגרוב את גרבי הצמר עם הדובונים ולהתכרבל לי במיטה.

השבוע ברחתי קצת מהחיים – התאימה לי ההפוגה הזו.

 

את הניתוח אני דוחה –לא מפחדנות.

אני רוצה להתחזק , אני מרגישה שהגוף עוד חלש מהחיידק.

רופא המשפחה אישר,שזה לא נורא אם אני אדחה בחודש חודשיים את הניתוח –אז אני אחכה

 

שבוע נפלא לכולכם חברים יקרים שלי

ואל תשכחו:

כל אחד הוא אור קטן

וכולנו-אור איתן

נכתב על ידי , 22/12/2006 00:10  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דילמות דילמות


אני רוצה להיות כבר אחרי , אין לי סבלנות יותר.

מזל שיש לי רק כיס מרה אחד

ואולי חבל..

השבוע הייתה לי פגישה עם הכירורג – הציץ על הצילומים,מזמז לי את הבטן וקבע תאריך להוצאת הכיס בתאריך 27/12 .

אבל לפני שקבע- שאל אם יש לי בטוח חיים.

כן, יש

יופי –אני רק צריכה ללכת לחברת הביטוח למלא טפסים ואני אנותח בבית חולים חמש כוכבים.

שמחה ומאושרת,על שלא אצטרך להיות מנותחת בבית החולים המקומי שמתי פעמיי כיוון חברת הביטוח.

מצד אחד,הכי נוח לי להיות מנותחת קל"ב – אבל סיפורי האימה ששמעתי השבוע כולל בדיחה רעה  שסיפרו לי,גרמו לי לחששות.

 

זו הבדיחה:

בחור צעיר מגיע לשמיים

המלאך מחפש את שמו  כמה פעמים בתוכנת "עולים השמיימה"

והוא לא מוצא..

הוא אפילו עושה חפש ב"גהינום" ובתוכנת "לוציפר"–ועדיין לא מוצא את שמו של הבחור.

"טעות בחור- הזמן שלך לא הגיע,מאיזה בית חולים הגעת?"

ברזילי

"אהה" מילמל המלאך - "עוד פעם הם שלחו לנו אחד לפני הזמן "

 

הבדיחה לא הצחיקה אותי – לבית חולים באשקלון יצא שם של קצבים,לא מקצועיים,מקצרי חיים.

וזה לא הוגן – כל פעם שיצא לי להיות שם ( בזכות האופסי שלי הכרנו די הרבה מחלקות) זכינו לטיפול מקצועי ושרות מעולה.

אבל אם יש לי את האפשרות בחירה...אני לא חייבת להיות נאמנה לבית חולים המקומי, לא יגרשו אותי מהעיר או משהו כזה..נכון?

שמתי פעמיי לחברת הביטוח

הפקידה שם חברה שלי – אנחנו חברות מדפיקת הרכב הראשונה .

היו תקופות שהיינו ממש חברות טובות- .בתקופה שהתנשקתי והתחככתי הם המון המון מכוניות .

"היי רמה" קיבלה אותי החברה במאור פנים

"במי נכנסת הפעם?" – גועלית..אני לא חברה שלה יותר.

סלחתי לה בצ'יק רק בגלל שהיא שרקה בהתפעלות כולל קריאות וואוו ואוו לעשור הקילוגרמים שנשרו .

אפילו עשיתי לה סיבוב שתראה איך הבגאג' שלי ירד, רצתי שתחווה דעה לגבי הפרונט אבל בדיוק הבוס שלה נכנס – ואותו הייתי צריכה.

גם הבוס שלה חבר שלי – אבל הוא עוד חבר מתקופת הצבא.

הוא מהחברים שאיכשהו מסלול החיים הפריד וחבל..אחרי נישוקים וחיבוקים ותקציר על המשפחח והילדים הגענו לעניין שלשמו התכנסנו.

כל הסיפור הוא למלא כמה טפסים, אבל הוא רק ציין בפניי נקודה חשובה:

אם אני מחליטה על בית חולים פרטי- אין בעיה , הביטוח משלם לרופא.

ואם אני מנותחת דרך הכללית אני עוד מקבלת כסף מחברת הביטוח- חמישים אחוז מערך הניתוח,משהו בסביבות ה-5000 ₪.

דילמה..מתאים לי לקבל חמשת אלפים שקל עבור הוצאת כיס- זה יעשה דיי מתוק לאובר.

וחבל שאין לי כמה כיסי מרה..

ומעניין כמה שווה האפנדיציט

ואולי אני אוציא גם כליה...

 

הבריאות קודמת לכל- אין לי ספק בזה

ואם ביטוח החיים מקנה לי את האפשרות לבחור את הרופא ואת הבית חולים הכי טובים –מה טוב

אבל אם אצליח להשיג את אותם תנאים דרך הכללית ולהשאיר את הג'ובות אצלי –עוד יותר טוב.

 

 

נכתב על ידי , 16/12/2006 10:31  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחי השביעי


 

 

יש לי אח קטן , שלא מזמן בא לעולם – נו טוב הוא כבר בן 29 , ויש לו כבר יותר שערות בישבן מאשר בראש.

אבל  הוא האח הקטן שלי.

הוא משתתף בתחרות הוידיאו קליפ  בתפוז  ( אפילו שאני לא אובייקטיבית , הקליפ שלו מדהים!)– אז יאללה פרגנו לו גם

הבטחתי לו מליון כניסות

אם לא מיליון-אז לפחות מאה

אם לא מאה ... אז אני אכנס עוד פעם לקליפ שלו .

 

אם כבר אני כותבת על אחי השביעי – אני אספר לכם קצת עליו.

בזכותו – זכיתי בפעם הראשונה בתחרות כלשהי

כשהוא נולד השתתפתי בפעם הראשונה בתחרות כתיבה בבית הספר- אני זוכרת שכתבתי על זה שנולד לי אח חדש ואני לא מבינה למה כולם אומרים שהוא חמוד...כי הוא כזה מכוער.

החיבור הזה הופיעה העלון של בית הספר – ואני זוכרת את הגאווה שלי

הייתי סלב שכונתית לפחות יומיים

ומשום מה אחרי החיבור הזה- כולם רצו לראות את אחי.

והקופיף הזה הפך ליפיוף בלונדיני מתולתל .

לא ברור לנו מאיפה הבלונד – אולי אמא שלי השתובבה לה במקצת?

בסוף מצאו איזה קרוב משפחה קירח , שלפי השמועות היה פעם בלונדיני .

 

יש בננו קשר מיוחד

מעבר לקשר דם  

אנחנו יכולים לדבר שעות, לצחוק בטירוף משטויות.

הכי אנחנו אוהבים – זה לגרום להורים שלנו להסמיק .

בפעם שעברה אחי בא ברצינות לאבא שלי ואמר לו: "אני סולח לך על הכול, על הגנטיקה הדפוקה , על הקרחת, הכול נסלח -רק בגלל שהורשת לי כלי כלי".

מסכן אבא שלי- לא ידע אם לכעוס או להיות גאה, הוא רק אמר: נהיית פושע כמו אחותך".

 

אחי הקטן

אפילו שתהיה בן מאה

ואני בת מאה ושמונה

בשבילי- תמיד תהיה האח הקטן והנודניק

אוהבת אותך

 

נכתב על ידי , 12/12/2006 22:36  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בקבוקבליפקק


 

אני מסתכלת על בקבוק הקולה שמונח על השיש ומגיעה לתובנה מדהימה – החיים הם קולה!

ואולי אני בסך הכול בועה..

לפעמים אני תוססת  - כמו בועה שובבה המתפוצצת בגרון

ויש פעמים שאני רק גזים – עושה בועות באוויר

הכי עצוב – זו הבועה שמתנפצת בפנים

ואולי כול בועה זה חלום

או תקווה

ואולי אני חייה בתוך בועה?

אני מנערת את שארית בקבוק הקולה

ומחייכת לעצמי בדיבליות – היי יש  בבקבוק עוד בועות!

הן רק זקוקות לניעור קל ..

 

אני קוראת את התובנה המפגרת שלי – וצוחקת עד בכי

סתומה..מעניין מה הייתי כותבת על בקבוק מים מינרלים ..

או על מיץ גזר – דווקא פה עולים לי כבר כמה רעיונות..מעניין למה

לא טוב לי

אני מרגישה שכל הבועות מתנפצות לי, ואני לא מוצאת את הפקק המתאים שיעצור את כל הבועות מלברוח..

האולטרסאונד לא יצא משהו – ממש מבאס, אפילו בזה אני לא פוטוגנית

יש לי חצ'קון (פוליפ)בכיס המרה

זה לא כזה רציני ומפחיד - חותכים לי את הכיס ובזה נגמר הסיפור.

אבל הפרונקל הזה יושב דווקא בצינורית שמחברת לכבד או משהו בדומה לזה – וגורם לי לליקוי בכבד.

איזה נאחס- סה"כ הלכתי לקופ"ח בגלל כאבי בטן , מה אני צריכה את כל הסבטוחה הזו..

כן כן..אני יודעת שאני צריכה להסתכל על הצד החיובי שבזה –רוב הסיכויים שהבלוטה הזו היא לא גידול ממאיר – יופי לי   

 

 

מהיום אני לא בטטה –אלא בטטה לייט.

מתכון לדיאטה הזו- המון נאחס

לפני חודש בטח הייתי כותבת שיר הלל  לעשור הקילוגרם שנשלו ממני  וכותבת פוסט שלם על מכנס גומי החדש שעלה עליי.

יש לי תחושה שעם כל קילוגרם שירד , ירדה גם החיות,שמחת החיים שהייתה חלק ממני –ואולי הקילוגרמים שלי הם לא שומן , רק קילוגרמים של אושר?

אני רוצה להיות בטטה

כי אז הייתי מאושרת יותר,שמחה  יותר ובריאה בהרבה יותר

 

"ואולי זה רק משבר קטן וזה עובר

ואלי אני נהייתי קצת אחר "..יש שיר כזה

 

הפוסט הזה נכתב בהפסקות – בעקבות רטיבות מוגברת באזור העניים

כמה תסכול,מרירות- לפעמים בא לי להקיא עליי..

אני אלך לישון

וכדברי ידידתי סקארלט

מחר יום חדש

נכתב על ידי , 10/12/2006 22:15  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חתיכת מיקרוב


זה סה"כ מיקרוב קטן

שהחליט לעשות לי באלגן

הרופא אמר שהוא לא ידידותי,

ואפילו קצת מסוכן.

מה הוא חשב לעצמו הרופא הזה – שאני רוצה להתחבר לחיידק הערסי שלי?!

 

האמת, דיי שקשקתי – בראש רצו לי תסריטי אימה שאני אפילו לא מעיזה לכתוב אותם.

אז הרופא הרגיע – זה רק חיידק שקוראים לו...(שכחתי את השם) הוא נמצא בקיבה והוא יכול לגרום לאולקוס ובמקרים מסוימים לסרטן ( מזל שכבר ישבתי על הכיסא)

במשך שבוע אני אמורה לבלוע 10 כדורי אנטיביוטיקה  מארבעה סוגים שונים.

ולחזור ביום חמישי לבדיקת דם חוזרת ואולטראסונד-   אני מקווה שבזה יגמר כל הסיפור.

אני רק ביום הראשון עם האנטיביוטיקה –ומרגישה סמרטוט,סחבה..

איך פעולות פשוטות , שבחיי היום יום אני לא מקדישה שבריר של מחשבה , הופכות להיות קשות וכמעט בלתי אפשריות..

כמו ההקלדה עכשיו- יש תחושה שהיד שלי שוקלת לפחות טונה ( מינימום 100 קופסאות טונה בשמן) , ופתאום אני לא זוכרת את סדר האותיות במקלדת..כותבת בשגיעוט קטיו איומות

או להרים כוס תה- פעולה כל כך פשוטה, מי חושב על זה בכלל..- היום אני חושבת על זה,וכמה כבדה יכולה להיות כוס זכוכית...

היום- יותר מתמיד, יותר מאי פעם – אני מעריכה את הבריאות.

אולי הייתי צריכה את המיקרוב הקטן הזה- בשביל להיזכר שהבריאות היא מתנה !

ולכם חברים יקרים

תודה שאתם כאן איתי – הפחדים, החשיבה שלי , קיבלה פרופורציה בזכותכם.

ואם יצא לי השבוע להיות פה פחות – זה רק בגלל שאני מסטולה.

חכו חכו שאני אתחזק- התגעגעתי לשטויות של עצמי.

אוהבת אתכם

המון

נכתב על ידי , 4/12/2006 20:47  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תרמתידם תרמתידם


 

אחחחח אחחח – אווו אוווו אייי איי  - אלה הקולות שאני משמיעה כשה..

ניחשתם נכון- כשכואב לי נורא.

כבר המון זמן אני מסתובבת לי עם כאבי בטן מציקים.

אקמול/דקסמול/אלגולזין ו אפטלגין 

הצליחו לפתור את הבעיה באופן זמני

בשבוע שעבר הכאב החליט להתפרע לו

 

עוצמות של כאב כאלה , גרמו לי לחשוב ברצינות גמורה – שחיי על פני האדמה מתקצרים ואולי אני לא אגיע לגיל 90

עוד לא הספקתי לעשות כלום בעולם הזה

אפילו לא צלחתי את הכנרת- ועד שהצלחתי לצלוח בהצלחה את הבריכה לאורך...

כאב לי עליי

היקר החליט שיש לי קלקול כיבה – במיוחד כשהתחלתי לרוץ ולצרוח על האסלה.

הוא שאל מה אכלתי היום...נו באמת..מאיפה אני זוכרת?!השעה כבר אחת עשרה(בבוקר),מה הוא רוצה שאני אפרט לו את כל הרשימה?!

הסברתי לו שהכאב כבר המון זמן, כמעט כמה חודשים

הוא התעצבן עליי..הוא אמר שהוא לא מצליח להבין אותי ( יופי תצטרף למועדון, כאילו אני מבינה אותי..), הוא אומר שאני עושה סיפור/סרט/טררם מאפצ'י , אבל שזה משהו רציני אני לא משתפת אותו.

סעאמק..הכאב התחזק – התחלתי לבכות

גם כי כאב

וגם כי הוא צודק – למה כשכואב לי באמת אני לא מסוגלת לחלוק , או שלוקח לי המון המון זמן?...

(וכמו שטליק כתב לי כך נכון  בתגובה בפוסט הקודם – שזה בסדר גמור לחוש את הכאב, לתת לו מקום ..

אבל השתפרתי המון, דווקא במקום הזה למדתי לחלוק ולשתף גם בכאב)  

הוא ראה אותי מקופלת – והחליט שהולכים לבית החולים

שו בית חולים?!

הוא רוצה להיפטר ממני?!

בטוח ירדימו אותי , או שיתקעו לי כדור בראש לגאול אותי מיסורי.

אני מעדיפה כדור בראש מאשר הרדמה ..בהרדמה האחרונה שעשיתי,בניתוח הקיסרי של הבן – נראה לי שהמרדים טעה במינונים כי אני הרגשתי את הסכין ,את הכאב הנורא בלי יכולת לפצות פה.

הרגשתי הכול –בלי יכולת לדבר,הרדימו לי את הפה אבל לא את הכאב...סיוט לכל החיים.

ומאז אני מתרחקת כמו מאש מבתי החולים,רופאים,סכינים,מחטים..

 

הבטחתי שיום למחרת אני אגש לקופ"ח.

נו אז הבטחתי...זה לא שאני חסרת אחריות,חסרת עמוד שידרה,פושעת לעצמי או משהו כזה – יש לי רק סדר עדיפות לקוי.

בנסיעה לעבודה תקף אותי כאב שהשאיר אותי חסרת נשימה,מבוהלת,מפוחדת – ביקשתי בשקט  מהחבר היקר שלי, שישמור לי זוג כנפיים יפות ואופנתיות ,ובעצם..הכנפיים תמיד באופנה,אז הם יחכו לי עוד בעוד חמישים שנה. 

עשיתי פרסה ונסעתי לקופ"ח.

ביקשתי לראות את הרופא.

הפקידה אמרה שאני צריכה לקבוע תור!

מה תור עכשיו...אני כבר מאחרת בטירוף לעבודה, הפלאפון לא מפסיק לצלצל .

ואני כבר פה- אז למה שלא יקבלו אותי בזרועות פתוחות , בברכת וואלקם  ?

למה? – הרי הם כאן בשבילי,לא?

אז זהו..שלא, הם קבעו לי תור לאחה"צ – לא מתאים לי

עברתי לאסטרטגיה אחרת: ביקשתי את האחראית- אישה נחמדה ועגלגלה:

"כן, מה הבעיה"! – איכס..הקול בכלל לא נעים.

"תקשיבי, למרות שאני נראית מיליון דולר (כן, צנועה שכמוני) אני מתפוצצת מכאבי בטן"

"בואי אתי"!- פקדה עליי  בקול ציווי של רס"ר , המלווה הפעם בחיוך קטנטן

אז הלכתי אחריה – אני לא מתעסקת איתה...היא עוד תיתן לי לגרף את כל קופ"ח.

חלפנו שורה של כסאות שבהם ישבו קשישים וקשישות.

הרגשתי לא נוח לעקוף כך את כולם, מגעילה שכמוני...באיזו זכות אני נכנסת לפניהם?,כמעט עשיתי אחורה פנה ,אבל דקירה נוספת של כאב  דרבנה אותי להמשיך הלאה- אני מבקשת מכם סליחה,אבל גם אני רוצה להיות קשישה ..

כשראיתי את הרופא שלי , דבר הראשון שרציתי לשאול אותו זה: "איפה מתפשטים?"

נראה טוב, שווה שיערוך לי בדיקה .

כימיה טובה מהשנייה הראשונה – כל הפחדים והחרדות התמוססו להם.

ניהלנו שיחה נעימה, בדק,איבחן וביקש ממני לקבוע תור  לבדיקה הזו שבולעים מצלמה  - וואלק יופי...

והוא נתן לי כדורים מדהימים – הכאב חלף כמעט לחלוטין,אבל הם מרדימים אותי,גורמים לי להיות שלווה,שקטה,חלשלושה על גבול החננה.

וליום המחרת, שלח אותי לתרום דם!

כמה מבחנות של דם – בטוח הם מרוקנים אח"כ את המבחנות לשקית של תרומת דם.

 


 

אתמול בערב מתקשרת אלי פקידה מקופ"ח ומוסרת לי שהתור ליום ראשון מבוטל,הרופא לא יהיה במרפאה

אבל לא קבעתי שום תור...

היא העבירה אותי לאחות הראשית,שמסרה לי שהבדיקות לא יצאו תקינות,והיא לא יכולה להגיד מה בדיוק לא תקין,רק הרופא מורשה.

אוף קצת מלחיץ, אז אני אקבע תור ליום שני או שלישי או רביעי... ...זה לא שאני חסרת אחריות,חסרת עמוד שידרה,פושעת לעצמי או משהו כזה – רק טיפונת חוששת.

 

נכתב על ידי , 1/12/2006 08:56  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)