לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

לא אנום ולא אשן -שומרת ישראל


איך זה פרח לי מהראש...

לפני שבוע בערך , אחה"צ שגרתי לחלוטין בסגנון "אמא תקפיצי אותי לפה,אמא תקפיצי אותי לשם".

הגדול – רצה לחבר

הקטן – לאיזו מסיבת יום הולדת בקניון.

הילדים יודעים שאין לי בעיה עם זה – אני מעדיפה להקפיץ ולהחזיר בשביל השקט שלי..

אבל יש לנו חוק אחד – אם קבענו שעה , הם חייבים לעמוד בה ולא מעניין אותי שבאותו רגע הם היו באיזה מהלך קריטי של משחק מחשב .

לחכות כמו פוסטמה ברכב – מעלה לי תג'ננה.

הילדים מכבדים את  החוק הזה חוץ מחריקות פה ושם..

הבן הקטן פישל בשבע שעבר

הוא ביקש שאאסוף אותו בשש וחצי מהקניון – אין בעיה.. וכמו אמא אחראית, מקסימה ונהדרת  הגעתי רבע שעה לפני הזמן לוקחת לעצמי מקדם פקקים, מקדם ערסים  וחוץ מזה רציתי להסתובב קצת בסופר פארם.

כשהגעתי לאסוף את הבן הם היו בשיא היום הולדת בבאולינג – בדיוק ראיתי אותו זורק כדור.

אחח.. איזו גאווה!

הוא זורק בדיוק כמוני! – בצורה ישרה ומדויקת הכדור מתגלגל על מסילת המתכת , והילדים האחרים כאלה לא מוכשרים – סתם מפילים באלימות את הפינים!

אני זוכרת שבאותו הרגע התנגן לי בראש השיר "רק חיימקה שלי..רק חיימקה שלי"..

הבן קולט אותי ומנפנף לי עם היד.

הלווו – המונה דופק!

הבן בא,מדביק נשיקה ומעיר לי בקול ביקורתי שהקדמתי , שהייתי אמורה להגיע בשבע וחצי.

קריזה..מה אני עושה עכשיו?

לחזור לבית – לא שווה, עד שמצאתי שתי חניות פנויות..

החלטתי לשוטט לי בקניון , ופתאום העניים שלי קולטות דוכן חדש.

יופי- אולי זה איזה דוכן טעימות,אני אנשנש לי צלחת דוגמיות..

אני מתקרבת לדוכן – ומתבאסת עד עמקי קרקורי בטני.

דוכן של שוטרים – פיכס, הם לא טובים לעיקול!

השוטר מחייך אליי – זה גורם לי לצרבת ..באינסטינקט אני בודקת אם יש לי חגורת בטן ואם הפנסים דולקים לי.( לו הייתי איריס..לו לו)

"רוצה להתנדב למשמר האזרחי?" – מפתה אותי השוטר בקול חלקלק

"לא!" אני עונה בקול מתקתק

" אולי תשמעי מה יש לי להגיד?" – אומר לי השוטר בחיוך  נעים המסתיר בתוכו את ה"חכי חכי עוד ניפגש בכביש ואת תחטפי ממני דוח על אי ציות לרמזור ירוק"

"ואם אני אקשיב- אני קבל אזיקים ?"

"אה?" – הוא לא הבין את הבדיחה..

השוטר הסביר לי על המשמר האזרחי, על הפעילות – הסביר יפה, משכנע.

באותו רגע נחה עלי רוח ההתנדבות – כבר ראיתי אותי בדמיון עם ג'קט אופנתי זוהר מגנה על העיר מכל תחלואי הפשע ..

הוא לקח ממני פרטים – איזה נחמד זה ששוטר לוקח פרטים ולא בשביל למלא דו"ח..

שאל כמה פעמים אני רוצה להתנדב – יש כל יום,פעם בשבוע, פעם בחודש.

ביקשתי שירשום אותי- לפעם בשנה.

אי אפשר ..

איכשהו שכחתי מזה- עד אתמול

התקשר אלי השוטר רומן ובישר לי שהתקבלתי למשמר האזרחי  ומחר הוא רוצה לפגוש אותי.

את האמת, אני לא רואה את עצמי שם...אבל אני אלך מחר ,אקשיב ונראה איך יתגלגלו העניינים.

זהו- אתם יכולים לישון בשקט

אני אשמור עליכם!

 

נכתב על ידי , 26/2/2007 23:36  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הופ הופ טרללה


אני בת 38 היום – אמת או שקר?

שקר, שקר וכזב!!

לא מודה באשמה

ולא מודה בעובדות

  

מה?!

עברה כבר שנה?!

מישהו מוכן לעשות לי טובה ולפוצץ את הבלון המעאפן הזה שלמעלה?...

אני יודעת שאני אמורה להרגיש משהו כמו הופ הופ טרללה גדלתי בשנה.

אבל אני מרגישה רק טרללה .

אין סיבה מיוחדת לנחיתת המצב רוח הזו,אלא להפך:מהבוקר קיבלתי טלפונים מאנשים יקרים שגרמו לי להתרגשות על סף בכי..

אפילו הסוכן ביטוח התקשר – אנחנו חברים טובים עוד מהימים שהייתי נכנסת ברכבים כל שני וחמישי.

רק משה מהבנק לא התקשר!

והיקר..איך שאני אוהבת אותו לפעמים,אבל ממש!

הגיע עם זר ענק מדהים ביופיו ( רק לעשירית השנייה עלתה בי המחשבה של וואו ואוו הפרח ינבל..משה לא!) הוא אמר שהוא בחר את הפרחים -זה ריגש אותי עד דמעות.

 

 

טיפה מלוחה

סוללת לה נתיב בלחי

צורבת את העור

היד מתרוממת

לשנות את נתיב הדמעה

את מחליטה שלא..

הפעם בלי התערבות חיצונית

לא אנגב פנים

ולא אשים סטילה בעניים

ניתן לדמעות לזרום

עד שיטפון בעניים

והדמעות כל כך מתוקות

במליחותם

ויפות בשקיפותם

דמעות על חבר שחסר

דמעות על ילדה קטנה

דמעות של שמחה

דמעות של תודה

והמון דמעות

של אהבה

 

 

פיכס עליי- התחלתי את השנה עם ים של דמעות, איפה זוהר המסטול שישיר לי?

כמה שזה ישמע מוזר ( או שלא) – זו המתנה שלי לעצמי.

הרשתי לעצמי לבכות  בשחיתות

עכשיו אני רגועה

מחייכת

מרגישה נקייה

ומה אני מאחלת לי לשנה הזו?

שהשנה הזו תהיה בהרבה יותר טובה אליי מהשנה שחלפה – מגיע לי!

 

סליחה על הפוסט הכבד הזה- ודווקא רציתי לכתוב משהו עליז, עם הרבה קולולולוו,דרבוקות וסוכריות שוקולד מעופפות ..אבל זה מה שיצא..

 

זהו- תם ונשלם החלק הנחאס ועכשיו רק זיקוקים!


 

 וגם האינדיאני המקסים הזה - חוגג היום יום הולדת, הכרתי אותו לא מזמן אבל נכנס לי לנשמה כבר מהתגובית הראשונה- אז מזל טוב לך יקירי.

 


 לטליק מגיע מאברוק ענקי היום – הוא בן 100,000 כניסות (כמעט) !!

וזה לא הכניסות שעושות אותו כזה מיוחד, הכמות רק מצביעה עד כמה הוא מיוחד – והוא אפילו לא כותב על סקס!

את הכניסה הראשונה שלי לבלוג שלו- הרגשתי בלשון

בגללו קיבלתי כוויה מלגימת קפה חם!זה היה מאיזשהו פוסט על ההתנתקות ..

העמדות הפוליטיות שלנו שונות, אבל רבה פעמים דרכו ראיתי דברים קצת אחרת.

בזכותו אני מבינה בספורט ומחזיקה אצבעות בכל משחקי הפניג פונג של שחר פאר.

אבל הכי הכי  אני מחכה לפוסטים של שבת- כמה כביסה עשינו ביחד..

הספקנו אפילו לקבור מכונה אחת

המון חום ,אהבה וטוב לב הוא מצליח להקרין בפוסטים שלו!

לפני שנה בדיוק (אולי לא בדיוק..)  – טליק החליט להתנתק  קצת מהבלוגיה  והוא היה חסר מאוד,  אבל הוא בא לברך אותי למרות תענית השתיקה שלו!- וזו הרגשה טובה..

טלק ידידי היקר- אתה ממש,אבל ממש לא חמוד!

רק מקסים

אז תהיו טובים זה יחזור אליכם

 



 

 

 

תמונה מהיום -  ככה אני ניראת בת 38 , רק פחות חיוורת..

 

 

נכתב על ידי , 24/2/2007 00:16  
107 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא מבינים אותי..


לא מבינים אותי..

פשוט לא מבינים אותי!

גם כשאני לא מתכוונת להיות גסה – זה יוצא ככה.

והכול בגלל שמוקר אחד!

 

לפני כמה שבועות התקלקל לי הבלנדר הארוך הזה..זה שמרסק  מרקים – במקום לכנות אותו "הבלנדר הארוך הזה"- נתתי לו כינוי בשם "שמוקר"!

זה מתאים-לא?

הוא ארוך

הוא משפריץ

והתנועות שאני מפעילה בריסוק המרק- מזכירים לי משהו..

החברים והסביבה הקרובה מכירים את הכינוי- אבל אבא שלי הכיר אותו רק  השבוע.

פאדיחה..

הוא סיפר לי ש"הבלנדר הארוך הזה" התקלקל לו.

"יאוו ..התקלקל לך השמוקר?" – שאלתי בהזדהות אמיתית וכנה.

"ררררמהההה !!! חשומה( מילה מקבילה בעברית ל-יא' סוררת, בושה) איך את מדברת?.."

מה כבר אמרתי...אני בלי השמוקר כבר שלושה שבועות!

נכתב על ידי , 20/2/2007 23:23  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אאהו סנדי


סה"כ רציתי לראות כלניות ולטעום  אחת בלי שאף אחד יראה,ואם הטעם ימצא חן בעניי,אני אנשנש לי כמה.        

עם המזל שלי אני בטוח אתפס ע"י רשות הגנים על הכחדת הפרח המוגן הזה, ובדמיון  ראיתי את עצמי בתמונת שער בעיתון ידיעות אחרונות מצולמת בפה מלא כלניות  ומעל התמונה מתנוססת כותרת גדולה : "אתמול דינוזאורים,היום כלניות- זהירות מהמכחידה הלאומית".

הצעתי למשפחה את הרעיון הנפלא והפורח שלי- יום בטבע!( לא סיפרתי להם על הרצון לטעום כלנית – הם לא  יבינו )                                          

הייתם צריכים לראות איזה פרצוף של חמצוצים הם עשו לי.... לא ממש הזיז לי - החורף אטוטו נגמר ואני חייבת כלנית!                                   

ולהם רק אמרתי בנועם המיוחד שלי- שיזיזו את העצמות הכבדות שלהם לכיוון הרכב , יום כזה לא נשארים בבית וחוץ מזה התגעגעתי אליהם..בבית יוצא שכל אחד דבוק למסך , רק חסר שננהל שיחות מסנג'ר בנינו ( פעם אחת ניהלתי שיחה במסנג'ר עם הבן –  רק לבדיקת המנסג'ר  וגם להזכיר לו שיתקלח כבר!)                                                                     

היקר זרם איתי... אם הייתי אומרת לו שאני רוצה השבת לטייל על הירח – הוא היה לוקח אותי ולא רק בגלל שהוא משוגע עליי,יש לו קצת ייסורי מצפון על שבקושי אנחנו רואים אותו – ואני כמו אישה טובה וקדושה מוסיפה לו לתחושה הזו- אבל רק בגלל שקשה לי לפעמים כל הלבד הזה.                                                                                                                                 

הוא לא אשם,אני לא אשמה- זה מה שיש ועם זה ננצח.                                                                                                    

איזו שבת יפה.. השמש הצליחה איכשהו להמיס את כל הנאחס , את כל תחושת המסכנות והרחמים העצמיים שדבקו בי.  אני מסתכלת על הילדים,על היקר – וחושבת לעצמי: "מפגרת...מפגרת...סתומה"                                                                           

הכול זניח, הכול הבל הבלים – כאן ועכשיו, הרגע הזה שכולנו צוחקים ואוהבים , את זה אני צריכה להוקיר ולשמר!         

וככה עם רון בלב ותפוצ'יפס ביד המשכנו את הנסיעה.                                          

הילדים רצו ללכת לדודה רבקה ( אחותי הגדולה) הם התגעגעו אליה, וגם אני לא ראיתי אותה – מאתמול                                                                                       

נו טוב...כלניות אני לא אראה השבת הזו.                                                         

כשהגענו לבית של האחות – העניים שלי התמזגו בזוג עניים חומות וגדולות.                     התאהבתי!                                                                                                   

כמו מהופנטת חיבקתי אותו אליי והוא בתגובה ,  ישר נתן לי לקיקה!  כנראה לא שמע על משחק מקדים.                              

ברקע אני שומעת את היקר אומר רק: רמה לא..לא..אי אפשר..תשכחי מזה                      

ואני רק מהנהנת ומתמסרת בקלות זנותית ללקיקות של היצור הפרוותי  הקטן.                

 הייתם צריכים לראות את הילדים..איזה אושר וצחוק מתגלגל הגוש פרווה הזה גרם להם!  

אז לקחנו את הגור ההומלס – והחלטנו לאמץ אותו , זה נראה יותר כאילו הוא אימץ  אותנו

הוא כזה מתוק...אין לי שמץ של מושג איך מטפלים בכלב, הכי הרבה אני אגלוש מעכשיו גם באתר הבהב .                                                                                            

אה עוד משהו קטנטן – זו בכלל כלבה ואין לי מושג למה אני מכנה אותו כלב.         

שמה בישראל - סנדי.                                                                                

השעה כבר שתיים לפנות בוקר ואני עדיין ערה עם גור קטן על הרגליים – זה נורא אם אני אזיז אותו?..אני "מתה" לישון...                                                                        

אם מחר אני אקום עייפה ואתנהג כמו כלבה – אני לא אשמה...                                 

 

נכתב על ידי , 18/2/2007 02:02  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם ואם ואם


אם היו לי 200,000 שקלים הייתי קונה לי אוטו גדול בצבע אדום ומציירת עליו צבי עם לשון גדולה בחוץ!

על הגג הייתי שמה צ'קלקה מהבהבת ומוזיקה של אוטו גלידה – שיהיה קצת עליז.

אני אהיה הדואר נע של הפריפריה!!

אולי זה לא הכי רווחי , ועל הדרך אצטרך למכור סנדוויצי'ם ולחשוב על דרכים יצירתיות בשביל לשרוד כמו : קנה 10 בולים קבל כריך פסטרמה מתנה!

כל כך מרגיז...אולי לא שמעתם וזה חלף לכם מעל הראש –אבל הדואר נע שובת כבר יומיים!

בטח רצה לכם מחשבה בראש כמו: באמשלך מה את רוצה מאיתנו?!, ביג דיל..

אז זה כן ביג דיל- במיוחד לישובי הפרריה, שזה אומר כל הקיבוצים והמושבים הלא נחשבים בדרום.

כן, זו התחושה

אתה גר בדרום – אתה פחות נחשב,פחות רווחי אז למה להטריח את הצבי של הדואר עד לשם? ..

אז הקשישים ידדו עם ההליכון הגלגלים שלהם עד העיר הגדולה בשביל לקבל את כספי ביטוח הלאומי- ביג דיל...זה רק קשיש ועוד מהדרום..

אז הם לא יקבלו מכתבים עד הישוב- אפשר לחשוב ...לדרומיים האלה יש רק מכתבי חשבונות ותשלומים , זה לא מעניין אף אחד !

אז אותי זה מעניין,מציק ומקומם- נו דיי כבר!!, תפסיקו לפגוע שוב ושוב בשכבות החלשות, נראה אתכם גיבורים שובתים יום אחד בתל אביב? – ישר מקצצים לכם את הרגליים של הצבי!.

גם אם היה לי את הכסף לא הייתי עושה את זה, רק בגלל שאין לי חוש עסקי,רק חוש צדק.

וחוש צדק בימנו- זה לא רווחי!

 


 

אם היו לי 200,000 שקל הייתי קונה אוטו מערבל בטון ויוצקת מלא שולחנות - יכול להיות עסק משתלם..

זה הפתרון של פיקוד העורף במקרה של קאסמים בכיתות..

יש תחושה לא טובה (בלשון המעטה ) באזור , כאילו מחכים רק לגפרור שיצית את הלהבה..

 


אם היו לי 200,000 שקל – הייתי  לוקחת מאתיים שקל ממנו להוצאת דרכון , ובכל 199,800 ₪ הנותרים  הייתי מחתימה את הדרכון .

אוסף של חותמות מכל העולם – זה מה שאני רוצה!

נו טוב אני אסתפק באוסף בולים

אבל הדואר בשביתה! 

נכתב על ידי , 15/2/2007 23:16  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום של כלום


אתם מכירים את הבקרים שאתם קמים אחוזי תזזית ואנרגיה ומרגישים שכל העולם פרוש על כף ידכם ואין דבר שלא תוכלו לעשות ולבצע?

מכירים?

איזה כיף לכם!!

הבוקר קמתי מורדת!!

לא מתחשק לי לעבוד

לא מתחשק לי להכין סנדוויצים לילדים

וממש לא מזיז לי שיש בגדים במכונה כבר יומיים – מקסימום נפעיל אותה שוב(פעם שלישית)

וכמו מורדת אמיתית – קמתי ברוח קרבית להפעיל את המכונה ולהכין כרכים.

לעבודה הודעתי שאני לא מגיעה

מגיע לי יום חופשי !

יופי לי – מה אני אעשה עכשיו?

עוד שעה אני אתלונן שמשעם לי

אסור לי ללכת לקניון – זה מסוכן, תשאלו אפילו את ד"ר משה מהבנק.

אולי אני אלך לים ברגל?..

בשביל מה?..אני יכולה לראות את הים מהחלון שבשירותים.

כשקנינו את הבית, הבטיחו לנו נוף צופה לים

הבטיחו –וקיימו!

את הים אנחנו רואים רק מהשירותים!

ואולי אני לא אעשה כלום?

זה דווקא מוצא חן בעניי – אפשר להספיק הרבה ביום של כלום.

אני רק אתלה מכונה,אכין אוכל לילדים – ואתחיל את היום כלום שלי.

ואסדר קצת את ארון בגדים – יאללה הגיע הזמן להעיף את כל הבגדים שאני שומרת מכיתה ב', בתקווה שיעלו עלי פעם .

ואחרי זה – אני מתחילה לי בכיף יום של כלום

אחחח – השתפרה לי ההרגשה

אני ממש שמחה על יום ה"כלום" שלי!!

נכתב על ידי , 13/2/2007 10:25  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משבר גיל ה-38?


בצעדי עמלק אני מתקרבת לגיל 38 – שמחה וצהלה, מישהו מוכן לשים לי כתר על הראש?

רק תורידו את הקוצים זה עוקץ לי במוח ,גם בלעדיהם אני מרגישה שרוטה.

יש לי את הקוץ שלוחץ על האונה הימנית ודורש ממני דוח מפורט מה עשיתי בשנת המתנה שהוענקה לי.

"יום עובר לא חוזר"- מהדהד לי ברקע קולו של חברי המעופף , אני מנפנפת עם היד בחוסר שקט,כמעיפה זבוב דמיוני.

ובאמת –מה עשיתי בשנה שחלפה?

כלום,נאדה,גורנישט – בזבזנית.

הרי לא תרמתי להבאת שלום על העולם – בקושי אני חיה בשלום עם עצמי.

את הגלגל כבר המציאו – ואני לקחתי את העגלגלות.

יש כאלה הרצלים שמכריזים על מדינה – אני מכריזה רק על דיאטה  : "אם תרזו אין זו אגדה!" , ואולי כדאי לי לעבור לאוגנדה..

לא יודעת מה עובר עליי

אני מרגישה שהזמן טס אבל אותי שכחו בטרמינל

כולם מצליחים לעוף- ורק אני נשארת גוזל מפגר ולא מפותח.

נו טוב..התיאור גוזל לא הכי מתאים לי

אני רוצה להספיק כל כך הרבה דברים,לשנות להשתנות – ופתאום לחוץ לי להספיק את כולם, וכמו תמיד כשאני לחוצה אני הופכת להיות אטומה,רדומה פדלאה .

 

ופתאום יותר מתמיד – אני חסרת ביטחון

איכס עליי , הפכתי להיות רכיכה –  מסכימה לכם לקרוא  לי אמבה ( לא האמבה המסריחה שסמי מהפלאפל שם לי בטעות בפיתה – רק אחרי ששפכתי חבילת סוכריות תיק תק לגרון  הצלחתי איכשהו להיפטר מהריח)

והדבר שהכי מטריד אותי , שגורם לי לפירפורים בבטן – אני רוצה תינוק!!

הבטן כל כך מתגעגעת לתחושה הזו..

רוצה להחזיק תינוק,לנשום אותו להסניף,לשמוע צחוק ובכי של תינוק

אבל פוחדת, משקשקת..

זה הזמן להחליט- אני כבר לא פרגית..

אבל.. כמה "אבל" עולה לי בראש.

הבטן-אומרת כן

הראש-אומר לא

בחיי שאני עצבנית עליי, ואם לא הייתי עם מסיכת פנים ( אני אמורה להישאר איתה עשר דקות – עברה כבר חצי שעה ואם אני מזיזה את הגבות עפה לי אבקה למשקפיים – מראה מדאיג..)  הייתי מעניקה לעצמי שתי סטירות לחי מצלצלות- אוף, למה אני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי?..

טוב..אני אלך להוריד את המסכה, שמבטיחה לי עור חלק כמו תחת של תינוק.

 

 

נכתב על ידי , 10/2/2007 23:52  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הנסיכה והעדשה


מכירים את האגדה על הנסיכה והעדשה ?

מה שבטוח- אני לא נסיכה!

בעשרים דקות נסיעה אני יושבת מתוסכלת ועצובה – שוב פעם שכחתי את הפלאפון בבית..

ברמזורים האדומים אני מפשפשת בכיסי התיק- אולי בכל זאת הוא ימצא שם.

 

 הגעתי לעבודה קורנת מאושר – נמצאה האבדה!

 פשוט ישבתי עליו

 ואפילו לא הרגשתי..

 לפלאפון-שלום

 

נכתב על ידי , 8/2/2007 11:35  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סלח לי אבי כי חטאתי


  המוכשר הזה התחיל את פרוייקט החטאים:

תאווה, זללנות, חמדנות, עצלנות, זעם, קנאה, וגאווה

 

יש לי את כולם !

אז סלח לי אבי כי חטאתי

 

תאווה – איך שאני אוהבת לחטוא!!..,מצידי לחטוא כל יום פעמיים ביום.

 

זללנות – אין לי!

אין לי רגע אחד ללא זללנות

 

חמדנות- אני מאוד חמודה.

וחומדת לצון

ויש קרמבו אחד בודד ומיותם מעל המקרר- שמתי עליו עיין, אני חומדת אותו מהבוקר!

 

עצלנות- אני לא עצלנית,רק איטית , טיפוס שאנטי , מה בוער?...

סעמק!!- עוד פעם נשרף האוכל עד שזזתי מהמחשב?!

 

זעם – אני לא אשמה שאני מרוקאית!.

 בטח תגידו שאני סתם גזענית..אבל אתם עוד תראו..עוד יצליחו למצוא ולבודד את הגן הזועם המרוקאי .

אבל אני לא טיפוס זועם – באמת שלא, דפקט גנטי.

לפעמים כשמצליחים להרגיז אותי...ווואו וואו ( יש מילה כזו במרוקאית) אני ישר נהיית אדומה, העניים בוערות ואני מתבכיינת .

 

קנאה –  אם עוד פעם החברה הברבית הרזה שלי תגיד משהו כמו :"נראה לי ששמנתי"- אני אבעט בה!

זה לא מקנאה,זה פשוט מעצבן!

 

גאווה- כפרה עליי.

 

עם סיגריה אני מצליחה לשלב את כל החטאים הללו:

יש לי תאווה לסיגריה אחרי סקס,וגם לפני – אין כמו לעשן סיגריה אחרי סיגר..

אחרי ארוחה –סיגריה

ואם נגמרים לי הסיגריות פתאום – אני לא עצלנית..מניעה את הרכב לפיצוציה הקרובה וזה לא משנה אם כבר חצות.

כשאני עצבנית-סיגריה.

כששמחה-סיגריה

משועממת-סיגריה

ומה שבטוח- אני לא גאה בזה.

ממחר – אני מצטרפת לגםאמא

נראה איך ילך

אני כבר עצבנית 

נכתב על ידי , 4/2/2007 17:11  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)